وبلاگ

میراکنترل / مقالات مرتبط با اندازه گیر فشار / ترانسمیتر فشار روزمونت

ترانسمیتر فشار روزمونت

ترانسمیتر فشار روزمونت
زمان مطالعه: 15 دقیقه

هنگام انتخاب مصالح ساختمانی برای یک ترانسمیتر فشار روزمونت، پیروی از برخی استانداردها اغلب یک الزام است. امرسون طیف گسترده ای از استانداردها و گواهینامه های مربوط به مواد ترانسمیتر فشار روزمونت را ارائه می دهد و درک معنی هر یک از آنها می تواند به شناسایی موارد مورد نیاز کمک کند. در ادامه مفصلا به این مطلب می پردازیم.

فهرست مطالب نمایش

🔹ارائه دهنده: تیم تولید محتوای میراکنترل

فهرست مطالب:

🔰ترانسمیتر فشار روزمونت اندازه گیری فشار، سطح و جریان قابل اعتماد

🔰پرشر ترانسمیتر روزمونت مختص صنایع بهداشتی

🔰استاندارد NACE MR0175/ISO 15156:2009 and NACE MR0103-2012 در ترانسمیتر فشار روزمونت

🔰قابلیت ردیابی مواد در ترانسمیتر فشار روزمونت

🔰شناسایی مواد مثبت

🔰نظافت سرویس ویژه

🔰استاندارد ISO 9001

🔰راهنمای انتخاب مواد ترانسمیتر فشار روزمونت

ترانسمیتر فشار روزمونت اندازه گیری فشار، سطح و جریان قابل اعتماد

با استفاده از ترانسمیتر فشار روزمونت Rosemount 3051، محلول قابل اطمینان، آماده نصب، جریان، سطح و فشار، تولید و کارایی را افزایش دهید.

ترانسمیتر فشار روزمونت با رابط محلی اپراتور (LOI) و Power Advisory Diagnostics بهینه می شود تا زمان نصب و راه اندازی را کاهش دهد. این ترانسمیتر فشار روزمونت زمان خرابی را کاهش می دهد و نیازهای فرآیند سخت، از جمله برنامه های بهداشتی را برآورده می کنند. با استفاده از قابلیت های بی سیم، این دستگاه ها نظارت بر کل عملکرد شما را افزایش می دهند و حتی در مکان های از راه دور و صعب العبور نیز عملکرد خوبی دارند.

ویژگی های ترانسمیتر فشار روزمونت Rosemount 3051

سلامت سیم کشی ترانسمیتر فشار روزمونت و منبع تغذیه خود را با Power Advisory Diagnostics حفظ و کنترل کنید. این گزینه به طور مداوم حلقه الکتریکی را کنترل می کند تا تغییراتی را که می تواند یکپارچگی سیگنال خروجی را به خطر بیندازد، شناسایی کند. برای محافظت از دقت هر اندازه گیری، این ویژگی همچنین تغییراتی را که می تواند دقت را به خطر بیندازد مشخص می کند و به شما کمک می کند تا موارد پنهانی که به طور بالقوه می توانند باعث خرابی های مقیاس شوند، باشد.

تراسمیتر فشار روزمونت

با توجه به اصول طراحی کاربر محور، رابط اپراتور محلی (LOI) دارای دکمه های پیکربندی داخلی برای راه اندازی ساده ترانسمیتر فشار روزمونت است. منوهای ساده آن شامل ارائه ی تنظیمات 2 دکمه ای “پیمایش و انتخاب” و عملکرد آسان بصری است. با استفاده از LOI، ترانسمیتر فشار روزمونت در کمتر از یک دقیقه راه اندازی می شوند، این امر ساده سازی تعمیر و نگهداری و کاهش هزینه ها را به همراه دارد.

فناوری بی سیم

با استفاده از فناوری بی سیم در ترانسمیتر فشار روزمونت، می توانید در بسیاری از مناطق کارخانه از جمله مناطقی که قبلاً غیرقابل دسترسی بودند، نقاط جدید فشار، جریان و سطح را برای اندازه گیری فشار آسان و مقرون به صرفه اضافه کنید. به دست آوردن اطلاعات اضافی به شما امکان می دهد روند خود را بهتر بهینه کرده و میزان مواجهه پرسنل با محیط های خطرناک را کاهش دهید. فناوری بی سیم در ترانسمیتر فشار روزمونت شما را قادر می سازد تا دارایی های بیشتری را در طول کار خود کنترل کنید و با یکپارچه سازی چندین اندازه گیری فضای ورودی و خروجی ارزشمندی را حفظ کنید.

تراسمیتر فشار روزمونت

ترانسمیتر فشار روزمونت طراحی شده برای کاربردهای بهداشتی، مطابقت با استانداردها و مقررات صنعت را تضمین می کند. این ترانسمیتر فشار بهداشتی روزمونت، در هردو مورد محفظه آلومینیومی و محفظه استنلس استیل موجود است و تکرارپذیری دسته ای و ثبات پیشرو در صنعت را ارائه می دهد. طراحی مقاوم تا IP689K در ترانسمیتر فشار روزمونت، در برابر فرآیند تمیز کردن در محل و استریل کردن در محل مقاومت می کند و برای کاهش زمان بین دسته ها، به سرعت به نقطه تنظیم کالیبره شده برمی گردد.

تراسمیتر فشار روزمونت

 

 

مزایای ترانسمیتر فشار روزمونت

کنترل عملیاتی

غلبه بر عدم قطعیت ها، ناکارآمدی ها و هزینه های بیش از حد معمول با مدیریت مجموعه ای متنوع از ابزار دقیق.

با محصولات ترانسمیتر فشار روزمونت Rosemount 3051 کنترل را در دست بگیرید.

اجازه دهید استاندارد صنعت به شما کمک کند بودجه خود را بهینه کنید، تعمیر و نگهداری را کاهش دهید و بهره وری را افزایش دهید.

صرفه جویی در بودجه

هزینه نگهداری کارخانه سالانه 69 میلیارد دلار در سرتاسر جهان است، در حالی که 23 میلیارد دلار برای ابزار دقیق و کنترل هزینه می شود.

با ترانسمیتر فشار روزمونت خود را به حداکثر برسانید

بهبود مدیریت موجودی

با استانداردسازی روی یک پلت فرم، موجودی قطعات یدکی خود را کاهش دهید

  •  با طراحی Rosemount 3051 Coplanar™، می توانید موجودی جایگزین را به حداقل برسانید.
  •  استاندارد را روی یک پلت فرم واحد با مجموعه های یکپارچه طراحی شده برای بهینه سازی اندازه گیری فشار، سطح و جریان – برای کاربردهای ایمنی، کنترل و نظارت.
  •  عملکرد خود را با جدیدترین ابزار دقیق، بدون نگرانی در مورد چند برابر شدن موجودی یا مشکلات سازگاری با عقب، افزایش دهید.

اکنون می توانید همه چیز را داشته باشید – از خروجی 4-20 میلی آمپر تا آخرین فناوری بی سیم.

هزینه نگهداری موجودی قطعات یدکی می تواند تا 250 درصد هزینه قطعات اصلی افزایش یابد. و این بالاتر از استاندارد 30٪ در هزینه های حمل سالانه است.

با ترانسمیتر فشار روزمونت خود را به حداکثر برسانید

نصب آسان

  • مجموعه‌های مجتمع ترانسمیتر فشار روزمونت برای سهولت در نصب و عملکرد بهینه طراحی شده‌اند، کاملاً مونتاژ شده، تست نشت و آماده نصب می‌شوند. آنها به شما کمک می کنند تا هزینه های خود را کاهش دهید!
  •  کشف کنید که چگونه طراحی انعطاف پذیر Coplanar™ راه حل های خارج از جعبه را برای اندازه گیری آسان تر ارائه می دهد.
  • با این محصول تا 25٪ در هزینه های چند برابر سالانه خود صرفه جویی کند.
مطلب پیشنهادی:
تاثیر استاندارد EDDL بر ترانسمیتر های فشار

نصب را با راه‌حل‌های کشویی روزمونت ساده کنید

کارایی عیب یابی تیم خود را بهبود بخشید

  •  از داشبوردهای دستگاه بصری ترانسمیتر فشار روزمونت برای به حداکثر رساندن دید خود نسبت به آنچه در فرآیند شما اتفاق می افتد استفاده کنید و با عیب یابی هدایت شده زمان تعمیر و نگهداری را کاهش دهید.
  • در یک روز کارهای بیشتری انجام خواهید داد، لیست وظایف بیشتری را تکمیل خواهید کرد و نیاز به اضافه کاری را کاهش خواهید داد.
  • با Rosemount 3051 Power Advisory Diagnostics، می‌توانید قبل از بروز مشکل – چه در دستگاه یا هر جایی از حلقه الکتریکی خود، مشکل را شناسایی کنید.

راه اندازی را ساده کنید

  •  رابط اپراتور محلی ترانسمیتر فشار روزمونت Rosemount 3051 (LOI) دارای منوهای ساده و دکمه‌های پیکربندی داخلی است که به تیم شما امکان می‌دهد دستگاه را بدون آموزش یا ابزار پیچیده، حتی در مکان‌های خطرناک راه‌اندازی کند!
  • 66 درصد از زمان نگهداری در واقع صرف تلاش برای تشخیص مشکل می شود.

راه اندازی و راه اندازی را ساده کنید

کاهش نگهداری

هزینه نگهداری اضطراری 3 تا 4 برابر به اندازه همان وظیفه نگهداری پیشگیرانه است.

عیب یابی آسان

  •  داشبوردهای دستگاه بصری  به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با روش کار شما مطابقت داشته باشند، به خدمه شما اجازه می‌دهند تا 82 درصد سریع‌تر سفارش‌های کاری را انجام دهند و آنها را برای نگهداری فعال‌تر آزاد کنند.
  • ترانسمیتر فشار روزمونت Rosemount 3051 Process Alerts می‌تواند شما را از تغییرات فشار یا دما غیرمنتظره در فرآیند خود مطلع کند، بنابراین می‌توانید از مشکلات قبل از جدی شدن جلوگیری کنید. و اگر مشکلی پیش بیاید، نیازی به تلف کردن زمان برای تعیین علت اصلی نخواهید داشت.
  •  از عیب‌یابی مشاوره قدرت ما برای شناسایی منبع دقیق مشکل – در هر نقطه از حلقه اندازه‌گیری خود – استفاده کنید و آن را برای همیشه حل کنید.
  • 80% از کل تعمیر و نگهداری درخواستی غیر ضروری است. محصولات وزمونت  می توانند به تیم شما کمک کنند تا از تعمیر و نگهداری نادرست جلوگیری کرده و روی موارد مهم تمرکز کنند.

از یک پلت فرم واحد برای ساده سازی و ماندن در پیش رو استفاده کنید

  •  نصب‌های سنتی سطح و جریان DP که به پاهای مرطوب، پاهای خشک یا سایر اجزا نیاز دارند، پیچیدگی غیر ضروری را به عملکرد شما می‌افزایند.
  • هرچه قطعات بیشتری داشته باشید، تعمیر و نگهداری بیشتری مورد نیاز است.
  •  ساخته شده با طراحی Coplanar™، ترانسمیتر فشار روزمونت Rosemount 3051 نیاز به قطعات اضافی را از بین می برد. راه‌حل‌های DP Level و DP Flow می‌توانند مستقیماً به فرآیند شما متصل شوند، که وظایف تعمیر و نگهداری خدمه را به حداقل می‌رساند و به آنها زمان بیشتری برای تمرکز بر فعالیت‌های ارزش افزوده می‌دهد.

افزایش بهره وری

با اطمینان به قوانین تغییر پاسخ دهید

  •  ابزار دقیق غیرقابل اعتماد منجر به اختلال در فرآیند، تعمیر و نگهداری برنامه‌ریزی نشده و کالیبراسیون‌های بیش از حد می‌شود – همه چیزهایی که مانع از سازگاری شما می‌شوند.
  •  اما ترانسمیتر فشار روزمونت Rosemount 3051 با سابقه اثبات شده بیش از 7 میلیون نصب، قابلیت اطمینانی را دارد که شما برای بهینه ماندن و جلوتر از تغییر مقررات نیاز دارید.

گواهی SIL2 را با عیب یابی دریافت کنید

  • ترانسمیتر ما ارائه می دهد که سخت ترین الزامات برنامه ایمنی را برآورده می کند، زمان بین تست های اثبات را افزایش می دهد و از شما با اسنادی پشتیبانی می کند که از الزامات SIS شما پشتیبانی می کند.
  •  اضافه کردن Power Advisory Diagnostics به ترانسمیتر فشار روزمونت  دارای گواهی ایمنی، پوشش را از میدان به اتاق کنترل گسترش می دهد.

نقاط اندازه گیری را از نظر اقتصادی اضافه کنید

  •  با گزینه بی‌سیم هوشمند ما، می‌توانید به سرعت نقاط اندازه‌گیری را حتی در مکان‌های دورافتاده اضافه کنید و بدون هزینه‌های زیرساختی جدید، از دستورات پیروی کنید.
  • علاوه بر افزایش دید خود و حذف سفرهای خطرناک به میدان، خطر جریمه و خاموشی خود را کاهش خواهید داد.
  • EPA تخمین می‌زند که عدم شناسایی و تعمیر نشتی در پالایشگاه‌های نفت می‌تواند منجر به انتشار سالانه 80 میلیون پوند VOC اضافی شود. بیاموزید که چگونه می توانید نقطه نشتی را تا 70% کاهش دهید.

نقاط اندازه گیری را از نظر اقتصادی اضافه کنید

با کارکنان خود سازنده تر باشید

  •  رابط اپراتور محلی روزمونت به شما امکان می دهد دستگاه را در کمتر از یک دقیقه راه اندازی کنید — بنابراین خدمه شما می توانند با بودجه کمتری کارهای بیشتری انجام دهند.
  •  از داشبوردهای هوشمندانه ترانسمیتر فشار روزمونت برای تشخیص سریع مناطق مشکل استفاده کنید و زمان تعمیر و نگهداری خود را تا 82٪ کوتاه کنید!
  • از متخصصان خدمات و پشتیبانی جهانی ما برای حل سریعتر مشکلات و تمرکز تیم خود بر تعمیر و نگهداری پیشگیرانه استفاده کنید.
  •  عملکرد ثابت شده ترانسمیتر فشار روزمونت نیاز شما را به کالیبراسیون های وقت گیر کاهش می دهد و بهره وری شما را افزایش می دهد.

آموزش و نیروی کار را از طریق یک پلت فرم مشترک کاهش دهید

  •  با ترانسمیتر فشار روزمونت ، خدمه شما فقط باید یک پلتفرم، رابط و مجموعه ای از مراحل را یاد بگیرند – آموزش و نگهداری را آسان تر می کند.
  •  داستان نتایج اثبات شده ما را بخوانید که نشان می دهد چگونه به یک مشتری کمک کرده ایم.
  • 40 درصد از نیروی کار موجود در 10 سال آینده بازنشسته خواهند شد.

از قدرت استاندارد صنعت استفاده کنید

  •  با استفاده از ترانسمیتر فشار روزمونت Rosemount 3051، می توانید ابزار دقیق و کارآمدی با کیفیت بالا را به تمام امکانات جهانی خود بیاورید. مهم نیست از کجا سفارش دهید، استاندارد روزمونت Rosemount قابل اعتماد را دریافت خواهید کرد.

با ظرفیت بدوید و به پتانسیل خود برسید

  •  از قابلیت اطمینان اثبات شده ما – با بیش از 7 میلیون نصب – برای اجرای مطمئن در ظرفیت، به حداکثر رساندن توان و بهره وری و در عین حال به حداقل رساندن کالیبراسیون استفاده کنید.
  •  درگیر تعمیر و نگهداری برنامه‌ریزی نشده نشوید – روی ایجاد پیشرفت‌های ارزش افزوده تمرکز کنید که به شما مزیت رقابتی می‌دهد.

 نوآوری مداوم

  • به امرسون اعتماد کنید تا ویژگی‌های ارزش افزوده و فن‌آوری‌های جدیدی را به کار گیرد که عملیات شما را قابل اعتمادتر و کارآمدتر می‌کند – امروز و در آینده!
  • تقریباً 8 تا 9 سال آموزش در حین کار طول می کشد تا یک اپراتور به طور بالقوه “بدون خطا” ایجاد شود – و تجربه می تواند یک راه دردناک و پرهزینه برای یادگیری باشد.
مطلب پیشنهادی:
استفاده از سنسورهای فشار در زیر آب و وابسته به آب

پرشر ترانسمیتر روزمونت مختص صنایع بهداشتی

ترانسمیتر فشار روزمونت مختص صنایع بهداشتی Rosemount 3051HT فن آوری های حسگر اثبات شده Emerson را در یک بسته بهداشتی قرار می دهد تا تکرارپردازی بازده ی کاری خود را در صنعت بالاتر ببرند.

مشکلات

علوم بهداشتی و صنایع غذایی و آشامیدنی برای افزایش کیفیت و بازده ی کاری خود تحت فشار مداوم برای کاهش هزینه ها و زمان چرخه قرار دارند. همه ی اینها در حالی است که باید تمامی تولیدات بر اساس مقررات خاصی باشد.

راه حل شرکت روزمونت

ترانسمیتر فشار روزمونت مختص صنایع بهداشتی Rosemount 3051HT فن آوری های حسگر اثبات شده امرسون را در یک بسته بهداشتی قرار می دهد تا تکرارپردازی بازده ی کاری خود را در صنعت بالاتر ببرند.ترانسمیتر های فشار روزمونت مطابق با استانداردهای صنعت EHEDG و ASME BPE تولید شده اند.

عملکرد ترانسمیتر فشار روزمونت مختص صنایع بهداشتی

استحکام کلی را افزایش دهید و بدون کالیبراسیون گسترده با استفاده از ترانسمیتر فشار روزمونت Rosemount 3051HT به اندازه گیری های قابل تکرار دست یابید. محفظه فولاد ضد زنگ صیقلی (استنلس استیل)، تمیز کردن این تجهیز را آسان کرده و با ارائه ی طیف وسیعی از اتصالات چند فرآیندی و گزینه های متصل شدن به فیلد تضمین می دهد که با خیال راحت تری عمل کنید. و برای طیف گسترده ای از برنامه های بهداشتی منحصر به فرد مناسب باشد. همچنین این ترانسمیتر فشار روزمونت یک طراحی بسیار قوی را ارائه می دهد:

  • فناوری سنسور قابلیت تکرار دسته ای عالی تا حداکثر ± 0.02 حداقل محدوده بالاتر برای 60 دسته را فراهم می کند.
  • برای عملکرد طولانی مدت و مقاومت در برابر شستشو (دارای امتیاز IP66 / 68) تولید شده است.
  • بهترین ثبات در کلاس کاری خود باعث کاهش هزینه های عملیاتی و افزایش فواصل نگهداری می شود.

پرشر ترانسمیتر روزمونت مختص صنایع بهداشتی

چه می شود اگر…

شما بتوانید مجموعه ای را بهبود ببخشید

تکرارپذیری و دقت را بالا ببرید

می توانید به راحتی از استانداردها و مقررات صنعت خواسته شده پشتیبانی کنید

قابلیت های پیشرفته ی ترانسمیتر فشار روزمونت

  • بهترین عملکرد در کلاس خود
  • دقت مرجع تا 0.065% span
  • نسبت دقت دامنه ی 100:1
  • کار در محدوده ی دمایی تا 150 درجه سانتیگراد
  • ثبات 5 ساله بدون نیاز به کالیبراسیون
  • رابط اپراتور محلی (LOI)
  • با دکمه های تنظیمات داخلی و منوهای ساده، راه اندازی و عملیات معمول نگهداری را ساده کنید.
  • حلقه یکپارچه ی تشخیصی

قبل از ایجاد خرابی برنامه ریزی نشده با Loop Integrity Diagnostic، مشکلات یکپارچه ی حلقه الکتریکی را که ناشی از عواملی مانند خوردگی، رطوبت و یا منبع تغذیه است به طور مشخص انجام دهید.

نمونه کارها و محصولات مختص صنایع بهداشتی شرکت امرسون EMERSON

پرشر ترانسمیتر روزمونت مختص صنایع بهداشتی

استاندارد NACE MR0175/ISO 15156:2009 and NACE MR0103-2012 در ترانسمیتر فشار روزمونت

ترک خوردگی استرس سولفید یکی از نگرانی های اصلی در محیط های حاوی روغن ترش یا گاز است. یک محیط با وجود سولفید هیدروژن (H2S) به عنوان “ترش” توصیف می شود، که بسیار خورنده است و می تواند به صورت گاز یا محلول وجود داشته باشد. اجزایی که در معرض قرار گرفتن در محیط های ترش که مقاومت کافی در برابر سولفید هیدروژن ندارند، احتمالاً از بین می روند. استفاده از مواد مناسب در ترانسمیتر فشار روزمونت ضروری است.

استاندارد NACE MR0175 / ISO 15156 (EN 2004)، “مواد برای استفاده در محیط های حاوی H2S در تولید نفت و گاز” یک استاندارد مواد برای تولید نفت، حفاری، تجهیزات خط جمع آوری و جریان و تجهیزات پردازش میدانی است. همچنین الزامات مواد و محدودیت های کاربردی تعریف شده توسط ترکیبات محیطی و pH، دامنه دما و فشار جزئی H2S را که می توان در آنها از این مواد استفاده کرد، تعریف می کند.

استاندارد NACE MR0103 در ترانسمیتر فشار روزمونت به طور خاص برای محیط فرآیند تصفیه خانه ترش است و به این دلیل توسعه یافته است که پالایشگاه ها خارج از محدوده NACE MR0175 / ISO 15156 هستند. افزون بر این نیازهای مواد برای مقاومت در برابر ترک خوردگی تنش سولفید را تعیین می کند. همچنین الزاماتی برای ساخت فلز مانند جوشکاری تعیین شده است.

مفاهیم

هنگام انتخاب مواد برای هر یک از اجزای ترانسمیتر فشار با در نظر گرفتن NACE MR0175 / ISO 15156 یا NACE MR0103، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

  • این استانداردها فقط برای موادی که در معرض فرآیند اعمال می شوند. NACE MR0175 / ISO 15156 وقتی محتوای سولفید هیدروژن کمتر از 15 mol٪ و فشار جزئی کمتر از 10 psia (0.07 MPa abs) باشد اعمال نمی شود. بنابرای، اجزایی مانند محفظه ترانسمیتر فشار روزمونت نیازی به انطباق ندارند.
  • این استانداردها فقط یک مقاومت مناسب در برابر خوردگی ناشی از تنش سولفید و نه مصونیت کامل را تضمین می کنند.
  • استاندارد NACE MR0175 / ISO 15156 به طور خاص در محیط های کم فشار اعمال نمی شود. برای جزئیات به استاندارد مراجعه کنید.

گواهینامه ترانسمیتر فشار روزمونت – Q15،Q25

ترانسمیتر های فشار رزمونت با گواهی انطباق برای NACE MR0175 / ISO 15156 و NACE MR0103 با قطعات جانبی محصول در صورت درخواست در دسترس هستند.

استاندارد ISO 15156 / NACE MR0175 با انتخاب کد گزینه Q15 در ترانسمیتر فشار روزمونت دسترس است.

استاندارد NACE MR0103 با انتخاب کد گزینه Q25 در ترانسمیتر فشار روزمونت دسترس است.

قابلیت ردیابی مواد در ترانسمیتر فشار روزمونت

هیچ فرآیند ساخت کاملاً قابل تکرار نیست. تغییرات در نسبت شیمیایی، شرایط محیطی و روشهای تولید باعث ایجاد اختلافات کمی در خصوصیات ماده می شود. برای نشان دادن اینكه هر ماده در حد تحمل مشخص است ، تولیدكنندگان نمونه هایی را از هر دسته مواد آزمایش می كنند. به ارتباط نتایج آزمون با هر ماده در یک محصول نهایی، ردیابی مواد گفته می شود.

مفاهیم

صرف نظر از اینکه کدام مواد انتخاب می شوند، قابلیت ردیابی مواد مزایای زیادی هنگام سفارش ترانسمیتر فشار روزمونت دارد.

▪️این مدرکی اثبات می کند که هر جز از مواد مشخص شده ساخته شده است.

▪️این تضمین می کند که مواد ارائه شده مطابق با مشخصات تعیین شده برای آن ماده هستند.

گواهینامه – Q8

ترانسمیتر فشار روزمونت Rosemount با داشتن گواهی بازرسی مواد سازگار با ISO 10474 3.1B / EN 10204 3.1 برای ثبت ردیابی مواد در دسترس هستند. اسناد موجود برای هر واحد منحصر به فرد است و شامل موارد زیر است:

  • اطلاعات مشتری
  • اطلاعات تولید کننده
  • شماره مدل رزمونت
  • شماره گرمای مرجع و متناظر با آن
  • تاریخ صدور گواهی
  • گزارشات آزمون مواد
  • بیانیه انطباق مواد
مطلب پیشنهادی:
اندازه گیری سطح مایع با استفاده از ترانسمیتر اختلاف فشار

گواهی بازرسی مواد همراه با محموله محصول برای همه مدل های حاوی کد گزینه Q8 ارائه شده است. مستندات ارائه شده به مدت پنج سال حفظ می شود و در صورت درخواست مجدداً ایجاد می شود.

شناسایی مواد مثبت

شناسایی مواد مثبت (PMI) از یک طیف سنج فلورسانس اشعه ایکس برای شناسایی ترکیب مواد با درصد عناصر پایه آن استفاده می کند. این یک تأیید غیر مخرب از مواد را فراهم می کند و ترکیب در گواهینامه Q8 را تأیید می کند.

مفاهیم

استاندارد PMI پیامدهای مختلفی در انتخاب مواد تشکیل دهنده دارد.

  • استاندارد PMI تأیید می کند که ترکیب شیمیایی مواد با مشخصات قابل استفاده مطابقت دارد.
  • استاندارد PMI فقط ترکیب شیمیایی را تأیید می کند، ویژگی های عملکرد فیزیکی، مانند سختی یا مقاومت را اندازه گیری نمی کند.
  • استاندارد Emerson PMI را بر روی فرآیند مرطوب، تحت فشار حاوی اجزا در صورت درخواست فراهم می کند.
  • در صورت نیاز به آزمایش PMI، مجوز ردیابی مواد (Q8) باید به عنوان گزینه سفارش داده شود.

گواهینامه – Q76

ترانسمیتر فشار رزمونت با گواهینامه PMI، سازگار با ISO 10474 3.1B / EN 10204 3.1، برای مستند کردن آزمایش PMI انجام شده در دسترس هستند.

نظافت سرویس ویژه

در سرویس های ویژه گاز مانند خدمات حاوی اکسیژن، آلودگی می تواند برای ترانسمیتر فشار رومونت یک نگرانی جدی باشد. تمیزی ناکافی یک جز در تماس با فرآیند می تواند منجر به احتراق شود، یا بر خلوص محصول تأثیر بگذارد. تمیز کردن خدمات ویژه اطمینان حاصل می کند که سطح تمام اجزایی که در ارتباط مستقیم با فرآیند هستند با استفاده از روش های تعریف شده توسط ASTM G93 ، “روش استاندارد برای روش های تمیز کردن سطح مواد و تجهیزات مورد استفاده در محیط های غنی از اکسیژن” تمیز می شود، بنابراین روند تحت تأثیر قرار نمی گیرد.

مفاهیم

هنگام سفارش تمیز کردن خدمات ویژه موارد مختلفی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

  • پس از تمیز کردن ترانسمیتر فشار روزمونت، اجزای سازنده مورد بازرسی بصری قرار می گیرند تا از عاری بودن ترانسمیتر از کثیفی اطمینان حاصل شود.
  • پس از انجام تمیز کردن سرویس ویژه، تمام قطعات تمیز شده در یک کیسه پلاستیکی آب بندی می شوند و باید تا زمان نصب آب بندی شده باشند.
  • هنگامی که یک ترانسمیتر فشار و منیفولد سرویس تمیزکاری ویژه ای دریافت می کند، هر دو مورد باید با این گزینه خریداری شوند. منیفولد های بسته بندی شده با گرافیت با نظافت سرویس ویژه در دسترس نیستند.

گواهینامه – Q6

ترانسمیتر فشار روزمونت Rosemount با یک گواهی تمیز کردن سرویس ویژه در دسترس هستند که مطابق با استاندارد ISO 10474 3.1B / EN 10204 3.1 است و تمیزکاری انجام شده است. اسناد منحصر به فرد برای هر سفارش است و شامل موارد زیر است:

  • اطلاعات مشتری
  • اطلاعات تولید کننده
  • شماره مدل رزمونت
  • تاریخ صدور
  • بیانیه انطباق

تمیز کردن خدمات ویژه را می توان با استفاده از کدهای گزینه P2 ، P3 یا PA در کد مدل ترانسمیتر فشار روزمونت سفارش داد.

مستندات ارائه شده به مدت پنج سال حفظ می شود و در صورت درخواست مجدداً ایجاد می شود.

استانداردها و گواهینامه های مربوط به مواد ترانسمیتر فشار روزمونت

استاندارد ISO 9001

برای اطمینان از حداکثر کیفیت محصول و تکرارپذیری، امرسون دارای یک سیستم مدیریت کیفیت قوی برای ترانسمیتر فشار Rosemount است که مطابق با تمام الزامات ISO 9001 است. این سیستم کاملاً تأسیس، پیاده سازی، نگهداری و به طور مداوم بهبود یافته است تا نیازهای مختلف مشتریان امرسون و کلیه مقررات قابل اجرا را برآورده کند.

مفاهیم

تعهد امرسون به کیفیت در هنگام سفارش مواد برای یک ترانسمیتر فشار روزمونت، پیامدهای مختلفی را باید در نظر گرفت.

  • سیستم مدیریت کیفیت برای کل سازمان اعمال می شود، بنابراین تمام محصولات و خدمات ارائه شده توسط امرسون Emerson از استانداردهای کیفیت بالا برخوردار هستند.
  • ایزو 9001 نیاز به ممیزی مکرر توسط یک سازمان مستقل دارد، که مطابقت مداوم با تمام سیستم های کیفیت اعلام شده را تضمین می کند.

گواهینامه – Q1 ، Q2

ترانسمیتر فشار رزمونت با گواهینامه ای تأیید می کنند که محصولات حمل شده مطابق با ISO 9001 مطابق با تمام استانداردها و قراردادهای قابل اجرا هستند.

این گواهینامه ترانسمیتر فشار روزمونت با کد گزینه Q1 در دسترس است. همچنین با کد گزینه Q2 نیز موجود است.

راهنمای انتخاب مواد ترانسمیتر فشار روزمونت

  • E = مقاومت عالی. نرخ خوردگی کوچکتر از 0.002-in. (0.05 میلی متر) در سال. بهترین انتخاب برای مواد دیافراگم ترانسمیتر فشار روزمونت.
  • G = مقاومت خوب. نرخ خوردگی کوچکتر از 0.020 اینچ (0.50 میلی متر) در سال.
  • F = مقاومت عادلانه. میزان خوردگی 0.020-0.050 اینچ. (0.50-1.27 میلی متر) در سال.
  • P = مقاومت ضعیف. میزان خوردگی کوچکتر از 0.050 اینچ. (1.27 میلی متر) در سال.
  • – = داده موجود نیست.

(مقادیر عددی برای نرخ خوردگی فقط برای انتخاب دیافراگم جدا کننده درست است، نه برای انتخاب مواد فلنج و آداپتور. هنگام انتخاب فلنج / آداپتور و مواد حلقه O ، “E ، G ، F و P” رتبه بندی توصیف می کند عملکرد آن ماده بسیار عالی، خوب، منصفانه و ضعیف است.)

1=ممکن است باعث ترک خوردگی در برابر استرس شود.

2=ممکن است باعث ایجاد حفره شود ، به ویژه در شرایط کم سرعت یا مایع راکد

*=مایع فرآیند می تواند هوادهی یا غیر هوادهی باشد. اگر اختلاف عملکرد قابل توجهی در ماده وجود داشته باشد، ممکن است دو حرف با یک بریدگی جدا شود (داده های هوادهی / غیر هوادهی).

لازم به ذکر است:

تمام داده ها بر اساس دمای 70 درجه فارنهایت (20 درجه سانتی گراد) است مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد.

از آنجا که مقاومت ماده در برابر خوردگی به دلیل بسیاری از عوامل مانند ناخالصی ها ، دما ، فشار ، سرعت و غیره می تواند بسیار متفاوت باشد ، این نمودار باید فقط به عنوان یک راهنمای کلی استفاده شود.

امرسون هیچ تضمینی برای مناسب بودن هر نوع ماده ترانسمیتر فشار روزمونت نمی دهد. مسئولیت انتخاب مواد به عهده کاربر است.

برای سفارش و یا خرید محصولات ترانسمیتر فشار و همچنین کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره های 88341674-021 | 88341172-021 تماس حاصل فرمایید.

استانداردها و گواهینامه های مربوط به مواد ترانسمیتر فشار روزمونت

 

 

[fusion_person name=”تیم تولیدمحتوای میراکنترل” title=”میراکنترل؛کنترل فرایند اتوماسیون” picture=”https://miracontroller.com/wp-content/uploads/2021/02/icons8-manager-80.png” picture_id=”21002|full” pic_link=”” linktarget=”_self” pic_style=”” pic_style_blur=”” pic_style_color=”” pic_bordersize=”” pic_bordercolor=”” pic_borderradius=”” hover_type=”none” background_color=”” content_alignment=”center” icon_position=”bottom” social_icon_boxed=”” social_icon_boxed_radius=”” social_icon_color_type=”” social_icon_colors=”” social_icon_boxed_colors=”” social_icon_tooltip=”left” blogger=”” deviantart=”” digg=”” dribbble=”” dropbox=”” facebook=”” flickr=”” forrst=”” instagram=”” linkedin=”” myspace=”” paypal=”” pinterest=”” reddit=”” rss=”” skype=”” soundcloud=”” spotify=”” tumblr=”” twitter=”” vimeo=”” vk=”” whatsapp=”https://wa.me/989125376505″ xing=”” yahoo=”” yelp=”” youtube=”” email=”info@miracontroller.ir” show_custom=”no” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=””]تمامی محتوای قرارگرفته در این سایت نتیجه زحمات یکایک افراد تیم تولیدمحتوای میراکنترل است. استفاده از این مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد.[/fusion_person][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

تمامی محتوای قرارگرفته در این سایت نتیجه زحمات یکایک افراد تیم تولیدمحتوای میراکنترل است.
استفاده از این مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد

پست الکترونیک: miraco1393@gmail.com
ارتباط مستقیم: 09338888148

لینکدین میراکنترلفیسبوک میراکنترلتلگرام میراکنترلاینستاگرام میراکنترلواتس اپ میراکنترل

مقالات مرتبط

مدار کنترل ایمنی Two-hand press

مدار کنترل ایمنی Two-hand press

زمان مطالعه: ۵ دقیقه در مقالات قبلی، درباره اهمیت ایمنی در فرآیندهای صنعتی صحبت کردیم و چند مثال معمول از مدارهای کنترل ایمنی مانند …

سیستم و زمان محلی در پی ال سی

سیستم و زمان محلی در پی ال سی

زمان مطالعه: ۶ دقیقه در مقالات قبلی، درباره تایمرها در PLC، انواع مختلف آن‌ها و نحوه استفاده از آن‌ها صحبت کردیم. تایمرها واقعاً به …

اندازه‌گیری پاور ساپلای برای سیستم‌های اتوماسیون صنعتی

اندازه‌گیری پاور ساپلای برای سیستم‌های اتوماسیون صنعتی

زمان مطالعه: ۴ دقیقه پاور ساپلای یکی از مؤلفه‌های حیاتی هر سیستم اتوماسیون صنعتی است. مدارهای کنترل نیاز به یک پاور ساپلای پایدار و …

چرا زبان‌های مختلف برنامه‌نویسی پی ال سی توسعه یافته‌اند؟

چرا زبان‌های مختلف برنامه‌نویسی پی ال سی توسعه یافته‌اند؟

زمان مطالعه: ۶ دقیقه در گذشته‌ی چند سال اخیر، پی ال سی به یک عنصر بسیار مهم در فرآیندهای صنعتی تبدیل شده است؛ این …

تایمرها در برنامه‌نویسی پی ال سی - آموزش‌های Siemens Tia Portal

تایمرها در برنامه‌نویسی پی ال سی – آموزش‌های Siemens Tia Portal

زمان مطالعه: ۷ دقیقه تایمرها در هر منطق پی ال سی بسیار مهم هستند؛ به‌طوری که به سختی می‌توانید کدی را در اتوماسیون پیدا …

برنامه‌ریزی پی ال سی برای صنعت فرآوری مواد غذایی

برنامه‌ریزی پی ال سی برای صنعت فرآوری مواد غذایی

زمان مطالعه: ۳ دقیقه این یک برنامه پی ال سی برای شناسایی چیپ‌های سوخته و حذف آن‌ها با استفاده از پی ال سی است. …

متداول‌ترین رویکرد در منطق خرابی فیدبک موتور در پی ال سی

متداول‌ترین رویکرد در منطق خرابی فیدبک موتور در پی ال سی

زمان مطالعه: ۲ دقیقه در پی ال سی، خواهید آموخت چگونه منطق شکست فیدبک موتور را اجرا کنید که اگر موتور در ۵ ثانیه …

تست پذیرش کارخانه (FAT) برای یک پنل پی ال سی

تست پذیرش کارخانه (FAT) برای یک پنل پی ال سی

زمان مطالعه: ۳ دقیقه در این مقاله، شما قوانین عمومی و روش‌های اجرایی برای آزمون تأیید کارخانه (FAT) پنل پی ال سی را خواهید …

تفاوت بین Cold Standby و Hot Standby

تفاوت بین Cold Standby و Hot Standby

زمان مطالعه: ۳ دقیقه ریداندنسی یک اصطلاح بسیار مهم در اتوماسیون صنعتی است. اگر در حال کار بر روی یک فرآیند بسیار حیاتی هستید …

چگونه یک رابط انسان و ماشین موثر را طراحی کنیم؟

چگونه یک رابط انسان و ماشین موثر را طراحی کنیم؟

زمان مطالعه: ۵ دقیقه رابط انسان و ماشین (HMI) برای عملکرد یک فرآیند اتوماسیونی بسیار مهم است. آنها به افزایش کارایی یک فرآیند و …

IO توزیع شده چیست؟ - تجهیزات جانبی غیرمتمرکز در پی ال سی

IO توزیع شده چیست؟ – تجهیزات جانبی غیرمتمرکز در پی ال سی

زمان مطالعه: ۵ دقیقه در این مقاله ما در مورد تجهیزات جانبی غیرمتمرکز یا IOهای توزیع شده صحبت خواهیم کرد، ما قصد نداریم به …

ساختار سیستم بسته - کنترل و ابزار دقیق

ساختار سیستم بسته – کنترل و ابزار دقیق

زمان مطالعه: ۹ دقیقه در مهندسی و طراحی پروژه های صنعتی از واژه بسته (پکیج) در اسناد فنی مختلف استفاده می شود، اما مفهوم …

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.