وبلاگ

میراکنترل / مقالات مرتبط با اندازه گیر فشار / سری جدید ترانسمیتر فشار یوکوگاوا

سری جدید ترانسمیتر فشار یوکوگاوا

سری جدید ترانسمیتر فشار یوکوگاوا
زمان مطالعه: 7 دقیقه

ترانسمیتر های دیجیتال DPharp یوکوگاوا یک استاندارد جدید برای ایمنی و مقاومت بالا با عملکرد بالا می باشند. در این مقاله مفصلا به ویژگی های سری جدید ترانسمیتر فشار یوکوگاوا می پردازیم.

فهرست مطالب نمایش

 

🔹ارائه دهنده: تیم تولید محتوای میراکنترل

 

فهرست مطالب:

🔰مزیت ها و ویژگی های سری جدید ترانسمیتر فشار یوکوگاوا

 

مزیت ها و ویژگی های سری جدید ترانسمیتر فشار یوکوگاوا

عملکرد بالای ترانسمیتر فشار یوکوگاوا

دقت بی نظیر در دنیای واقعی، ثبات طولانی مدت بی قید و شرط با کمترین هزینه کل مالکیت (TCO)، قابلیت چند سنجشی

ایمنی بالای ترانسمیتر فشار یوکوگاوا

سنسور ذاتا” ایمن در برابر خرابی و بدون حالت های خرابی کشف نشده.

دارای گواهینامه استاندارد IEC61508 برای SIL2 یکبار مصرف و SIL3 یکبار مصرف.

مقاومت ترانسمیتر فشار یوکوگاوا

ساختاری نسخت و در عین حال جمع و جورو سبک، گزینه های مختلف بدنه و سنسور برای انواع محیط های صنعتی سخت.

اصول کارکرد ترانسمیتر فشار یوکوگاوا

سنسور دیجیتال DPharp ترانسمیتر فشار یوکوگاوا از دو تشدیدکننده سیلیکون تک بلوری استفاده می کند که در فرکانس های طبیعی خود مرتعش می شوند. هنگامی که فشار وارد می شود، یکی از تشدید کننده ها به حالت کششی در می آید در حالی که دیگری به حالت فشرده سازی می رود. پردازنده مستقیماً فرکانسهای خروجی سنسور را بدون تغییر اضافی A / D شمارش می کند. با توجه به خواص الاستیک عالی مواد سیلیکونی، سنسور DPharp ترانسمیتر فشار یوکوگاوا خطی و تکرارپذیری بیشتری را نشان می دهد، این پاسخ بدون پسماند ذاتی است. سنسور رزونانس همچنین سیگنال خروجی زیادی را ایجاد می کند که منجر به حساسیت بیشتر و توراندون بالاتر می شود.

سری جدید ترانسمیتر فشار یوکوگاوا

دقت بی نظیر و ثبات طولانی مدت برای اندازه گیری های شما!

سری جدید ترانسمیتر فشار یوکوگاوا

بیانیه ARC

“انتظار می رود حسگرهای اختصاصی که ارزش افزوده واقعی به مشتری ارائه می دهند، در بازار افزایش یابد. با این حال ، به استثنای شرکت یوکوگاوا Yokogawa از بسیاری از تامین کنندگان انتظار نمی رود که وقت و هزینه خود را برای تولید سنسورهای فشار فوق العاده پیشرفته عصر جدید صرف کنند. . ”

مطلب پیشنهادی:
تشخیص نشتی با ترانسمیتر اختلاف فشار

حسگر چندگانه ترانسمیتر فشار یوکوگاوا

سنسور دیجیتال DPharp ترانسمیتر فشار یوکوگاوا توانایی منحصر به فردی در اندازه گیری همزمان فشار استاتیک و اختلاف فشار را دارد. علاوه بر این در ترانسمیتر فشار یوکوگاوا دمای کپسول و محفظه نیز اندازه گیری می شود. پلت فرم چند سنجشی جبران دینامیکی در زمان واقعی را برای دقت بی نظیر امکان پذیر می کند و اساس اجرای تشخیص های پیشرفته را تشکیل می دهد. این اطلاعات از طریق پروتکل های مختلف ارتباطات دیجیتال در دسترس هستند. ارائه بینش بیشتر در مورد روند کار ترانسمیتر فشلر یوکوگاوا قابل رویت است. قابلیت چند سنجشی ترانسمیتر فشار یوکوگاوا با دقت تضمین شده در سیگنال فشار استاتیک باعث می شود تا فرآیند با دستگاه های کمتری که هزینه های چرخه کار را کاهش می دهند کار کند.

سری جدید ترانسمیتر فشار یوکوگاوا

عملکرد بالا در ترانسمیتر فشار یوکوگاوا

اندازه گیری طولانی مدت، دقیق و پایداری در شرایط دنیای واقعی برای تحقق بخشیدن به کارایی قابل اطمینان و کارآمد نیروگاه ها امری اساسی است. ترانسمیتر ها در فیلد تحت تغییرات مداوم دمای محیط و فرآیند اندازه گیری، شرایط استاتیک و فشار بیش از حد تحت تأثیر قرار می گیرند. پایداری طولانی مدت ترانسمیتر به رانش عملکرد و وابسته به فن آوری سنسور است. دقت كامل و پایداری طولانی مدت، فاصله كالیبراسیون مجدد ترانسمیتر فشار را با توجه به سطح كارآیی قابل قبول تعیین می كند.

سری جدید ترانسمیتر فشار یوکوگاوا

تضمین بی قید و شرط ثبات طولانی مدت در دامنه کامل شرایط عملیاتی در ترانسمیتر فشار یوکوگاوا!

ایمنی ترانسمیتر فشار یوکوگاوا

سری جدید ترانسمیتر فشار یوکوگاوا

در ترانسمیتر فشار یوکوگاوا DPharp یک سنسور فشار فعال است، بنابراین حتی بدون اعمال فشار تشدید کننده ها در فرکانس های طبیعی خود نوسان می کنند. در ترانسمیتر فشار یوکوگاوا از دو تشدید کننده مستقل استفاده می شود. در صورت خرابی یک یا هر دوی آنها تشخیص دهنده ترانسمیتر خطای کپسول را تشخیص می دهد. سنسور DPharp ذاتاً بدون خرابی و بدون حالت های خرابی کشف شده ایمن است.

یک الگوریتم محاسبه معکوس در ترانسمیتر فشار یوکوگاوا اختراع شده که، اندازه گیری ها، محاسبات داخلی را تأیید می کند و هرگونه سو عملکرد CPU را تشخیص می دهد.

ترانسمیتر فشار یوکوگاوا DPharp بصورت استاندارد قابلیت استفاده یکبار SIL2 و استفاده اضافی SIL3 را دارند. از همان ترانسمیتر می توان در برنامه های کنترل و ایمنی استفاده کرد که موجودی قطعات یدکی و نگهداری ساده را کاهش می دهد.

ترانسمیتر فشار یوکوگاوا Yokogawa ارزیابی کاملی از سخت افزار SIL2 و فرآیندهای توسعه برای قابلیت SIL3 به استانداردهای ایمنی IEC61508 را انجام داده اند.

مطلب پیشنهادی:
چگونه می توان ترانسمیتر اختلاف فشار (DPT) و ترانسمیتر سطح را در میدان کالیبره کرد؟

اطمینان کامل به فرآیند پلنت های صنعتی!

راه حل های دیجیتال در فیلد

سری جدید ترانسمیتر فشار یوکوگاوا

چشمان خود را به دنیایی از فرصت های جدید باز کنید … هوش به دام افتاده دارایی های در فیلد خود را آزاد کنید تا بینش بیشتری نسبت به روند کار خود پیدا کنید.با تکنولوژی Yokogawa’s Field Digital Solutions با ایجاد زیرساخت ارتباطی دیجیتال قابل اعتماد برای استفاده موثر از قابلیت های تشخیصی چند سنجشی و پیشرفته ارائه شده توسط دستگاه های هوشمند ما، ارزش جدیدی به دارایی های ابزار دقیق و عملیات کارخانه شما می بخشد.

شرکت یوکوگاوا Yokogawa کاملاً از استانداردهای باز مانند HART ، fieldbus FOUNDATION ، Profibus ، ISA100 Wireless * و امکان استفاده از فناوری هایی مانند FDT / DTM ، EDDL برای اطمینان کامل از آزادی انتخاب مشتری در انتخاب ترنسمیتر فشار با قابلیت همکاری اثبات شده و آزمایش شده با اتوماسیون فرایند و سیستم های مدیریت دارایی پشتیبانی می کند.

هوش دارایی را برای تعالی عملیاتی و کاهش هزینه های چرخه کار به حداکثر برسانید!

قابلیت نمایش متغیر ها در ترانسمیتر فشار یوکوگاوا

سری جدید ترانسمیتر فشار یوکوگاوا

 

فشار بیش از حد در ترانسمیتر فشار یوکوگاوا

سری جدید ترانسمیتر فشار یوکوگاوا

رویداد فشار بیش از حد در ترانسمیتر فشار ممکن است به دلیل عملکرد نادرست شیر منیفولد یا اختلالات فرآیندی در هنگام راه اندازی کارخانه رخ دهد. ترانسمیتر فشار یوکوگاوا DPharp یک دیافراگم اضافه فشار اضافی برای محافظت از سنسور در برابر فشارهای غیر طبیعی دارند. این ترانسمیتر فشار  دارای مشخصات فشار اضافی منتشر شده، بر اساس مشخصات سنسور برتر DPharp است.

ساختار قوی ترانسمیتر فشار یوکوگاوا

استحکام تجهیز ابزار دقیق نصب شده بر قابلیت اطمینان آنها و در نتیجه در دسترس بودن پلنت صنعتی تأثیر می گذارد. ترانسمیتر فشار یوکوگاوا DPharp برای محیط های سخت صنعتی با محفظه های دوتایی سخت طراحی شده اند. گزینه های مختلفی برای مواد مورد استفاده در محفظه، رنگ آمیزی، قطعات در ارتباط مستقیم با فرآیند و پیچ و مهره ها برای افزایش دوام در دسترس است.ترانسمیتر ها برای بهبود مقاومت در برابر خوردگی از دیافراگم های جدا کننده Hastelloy C-276 به عنوان استاندارد استفاده می کنند.

زمان پاسخ در ترانسمیتر فشار یوکوگاوا

فاکتورهای شکلی کوچک و الکترونیکی قدرتمند در ترانسمیتر فشار یوکوگاوا امکان پاسخگویی سریع 90 میلی ثانیه را فراهم می کنند. پاسخ سریع به ترانسمیتر اجازه می دهد تا به سرعت نسبت به تغییرات پردازش کند. همراه با عملکرد برتر در این محصول، امکان کنترل دقیق تر و کاهش تنوع فرآیند را فراهم می کند. پاسخ سریع همچنین برای SIS و برنامه های ضد افزایش خطر برای حفظ ایمنی پلنت های صنعتی و جلوگیری از آسیب به تجهیزات بسیار مهم است.

سری جدید ترانسمیتر فشار یوکوگاوا

عملکرد برتر تراسمیتر فشار یوکوگاوا

ترانسمیتر  یوکوگاوا سری EJX عملکرد حداکثر تا دقت 0.025٪ را ارائه می دهند. تضمین ثبات در صنعت با 0.1٪ URL برای 10 سال منجر به کاهش تعمیر و نگهداری با فواصل مجدد کالیبراسیون می شود.

مطلب پیشنهادی:
دقت و کالیبراسیون ساده در ترانسمیترهای فشار سری S Foxboro

ترانسمیتر اختلاف فشار یوکوگاوا سری EJX همچنین اندازه گیری فشار استاتیک را با دقت 0.2٪ فراهم می کنند تا بینایی بیشتری نسبت به روند کار شما با دستگاه های کمتر فراهم کند.

قابلیت فشار بالا در ترانسمیتر فشار یوکوگاوا

ترانسمیتر  یوکوگاوا سری EJX600 با اتصال مستقیم پیچ نصب داخلی فشرده را امکان پذیر می کنند.

این نوع از ترانسمیتر فشر یوکوگاوا برای اندازه گیری فشار مطلق و اندازه گیری تا 10،000 PSI با دقت برتر و پایداری طولانی مدت 10 ساله مناسب است.

کنتاکت خروجی

ترانسمیتر فشار یوکوگاوا سری EJX علاوه بر سیگنال آنالوگ، یک خروجی تماس جمع کننده باز منحصر به فرد را نیز فراهم می کنند که امکان آلارم هشدار محلی آسان برای اندازه گیری روند یا محرک های تشخیصی را فراهم می کند.

خروجی تماس در گواهینامه ایمنی ترانسمیتر توسط TÜV گنجانده شده است.

عیب یابی پیشرفته در ترانسمیتر فشار یوکوگاوا

تکنولوژی EJX Impulse Line Blockage Detection (ILBD) و تشخیص ردیابی حرارت با فعال کردن نگهداری پیش بینی شده، در دسترس بودن پلنت صنعتی را افزایش می دهد. نوسانات اختلاف فشار و فشار استاتیک، سیگنال های کپسول و دمای محیط از سنسور چند حسگر DPharp ترانسمیتر  یوکوگاوا به طور مداوم کنترل می شوند. با محاسبات آماری و مقایسه با شرایط مرجع، می توان انسداد خطوط ایمپالس زیاد، کم یا هر دو را تعیین کرد.

سری جدید ترانسمیتر فشار یوکوگاوا

تکامل فن آوری ترانسمیتر فشار یوکوگاوا

 

شرکت یوکوگاوا Yokogawa بیش از چهار دهه است که در حال تولید ترانسمیتر های الکترونیکی فشار است. ما انقلابی در صنعت ایجاد کردیم و استاندارد جدیدی برای اندازه گیری فشار با معرفی سنسور دیجیتال DPharp ترانسمیتر فشار یوکوگاوا در سال 1991 تعیین کردیم. عملکرد برتر فناوری جدید امکان گسترش نمایی بازار را فراهم کرده است. از سال 2011 شرکت یوکوگاوا بیش از 5 میلیون ترانسمیتر فشار DPharp فعال در صنایع و برنامه های مختلف را تحویل داده است تا رضایت کامل شما از مشتری های متنوع را جلب کرده باشد.

برای سفارش و یا خرید محصولات ترانسمیتر فشار و همچنین کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره های 88341674-021 | 88341172-021 تماس حاصل فرمایید.

سری جدید ترانسمیتر فشار یوکوگاوا

ترانسمیتر فشار یوکوگاوا Yokogawa DPharp در دهه گذشته بیش از 350 درصد رشد داشته اند!

سری جدید ترانسمیتر فشار یوکوگاوا

جدول انتخاب ترانسمیتر فشار یوکوگاوا

سری جدید ترانسمیتر فشار یوکوگاوا

 

[fusion_person name=”تیم تولیدمحتوای میراکنترل” title=”میراکنترل؛کنترل فرایند اتوماسیون” picture=”https://miracontroller.com/wp-content/uploads/2021/02/icons8-manager-80.png” picture_id=”21002|full” pic_link=”” linktarget=”_self” pic_style=”” pic_style_blur=”” pic_style_color=”” pic_bordersize=”” pic_bordercolor=”” pic_borderradius=”” hover_type=”none” background_color=”” content_alignment=”center” icon_position=”bottom” social_icon_boxed=”” social_icon_boxed_radius=”” social_icon_color_type=”” social_icon_colors=”” social_icon_boxed_colors=”” social_icon_tooltip=”left” blogger=”” deviantart=”” digg=”” dribbble=”” dropbox=”” facebook=”” flickr=”” forrst=”” instagram=”” linkedin=”” myspace=”” paypal=”” pinterest=”” reddit=”” rss=”” skype=”” soundcloud=”” spotify=”” tumblr=”” twitter=”” vimeo=”” vk=”” whatsapp=”https://wa.me/989125376505″ xing=”” yahoo=”” yelp=”” youtube=”” email=”info@miracontroller.ir” show_custom=”no” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=””]تمامی محتوای قرارگرفته در این سایت نتیجه زحمات یکایک افراد تیم تولیدمحتوای میراکنترل است. استفاده از این مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد.[/fusion_person][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

تمامی محتوای قرارگرفته در این سایت نتیجه زحمات یکایک افراد تیم تولیدمحتوای میراکنترل است.
استفاده از این مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد

پست الکترونیک: miraco1393@gmail.com
ارتباط مستقیم: 09338888148

لینکدین میراکنترلفیسبوک میراکنترلتلگرام میراکنترلاینستاگرام میراکنترلواتس اپ میراکنترل

مقالات مرتبط

مدار کنترل ایمنی Two-hand press

مدار کنترل ایمنی Two-hand press

زمان مطالعه: ۵ دقیقه در مقالات قبلی، درباره اهمیت ایمنی در فرآیندهای صنعتی صحبت کردیم و چند مثال معمول از مدارهای کنترل ایمنی مانند …

سیستم و زمان محلی در پی ال سی

سیستم و زمان محلی در پی ال سی

زمان مطالعه: ۶ دقیقه در مقالات قبلی، درباره تایمرها در PLC، انواع مختلف آن‌ها و نحوه استفاده از آن‌ها صحبت کردیم. تایمرها واقعاً به …

اندازه‌گیری پاور ساپلای برای سیستم‌های اتوماسیون صنعتی

اندازه‌گیری پاور ساپلای برای سیستم‌های اتوماسیون صنعتی

زمان مطالعه: ۴ دقیقه پاور ساپلای یکی از مؤلفه‌های حیاتی هر سیستم اتوماسیون صنعتی است. مدارهای کنترل نیاز به یک پاور ساپلای پایدار و …

چرا زبان‌های مختلف برنامه‌نویسی پی ال سی توسعه یافته‌اند؟

چرا زبان‌های مختلف برنامه‌نویسی پی ال سی توسعه یافته‌اند؟

زمان مطالعه: ۶ دقیقه در گذشته‌ی چند سال اخیر، پی ال سی به یک عنصر بسیار مهم در فرآیندهای صنعتی تبدیل شده است؛ این …

تایمرها در برنامه‌نویسی پی ال سی - آموزش‌های Siemens Tia Portal

تایمرها در برنامه‌نویسی پی ال سی – آموزش‌های Siemens Tia Portal

زمان مطالعه: ۷ دقیقه تایمرها در هر منطق پی ال سی بسیار مهم هستند؛ به‌طوری که به سختی می‌توانید کدی را در اتوماسیون پیدا …

برنامه‌ریزی پی ال سی برای صنعت فرآوری مواد غذایی

برنامه‌ریزی پی ال سی برای صنعت فرآوری مواد غذایی

زمان مطالعه: ۳ دقیقه این یک برنامه پی ال سی برای شناسایی چیپ‌های سوخته و حذف آن‌ها با استفاده از پی ال سی است. …

متداول‌ترین رویکرد در منطق خرابی فیدبک موتور در پی ال سی

متداول‌ترین رویکرد در منطق خرابی فیدبک موتور در پی ال سی

زمان مطالعه: ۲ دقیقه در پی ال سی، خواهید آموخت چگونه منطق شکست فیدبک موتور را اجرا کنید که اگر موتور در ۵ ثانیه …

تست پذیرش کارخانه (FAT) برای یک پنل پی ال سی

تست پذیرش کارخانه (FAT) برای یک پنل پی ال سی

زمان مطالعه: ۳ دقیقه در این مقاله، شما قوانین عمومی و روش‌های اجرایی برای آزمون تأیید کارخانه (FAT) پنل پی ال سی را خواهید …

تفاوت بین Cold Standby و Hot Standby

تفاوت بین Cold Standby و Hot Standby

زمان مطالعه: ۳ دقیقه ریداندنسی یک اصطلاح بسیار مهم در اتوماسیون صنعتی است. اگر در حال کار بر روی یک فرآیند بسیار حیاتی هستید …

چگونه یک رابط انسان و ماشین موثر را طراحی کنیم؟

چگونه یک رابط انسان و ماشین موثر را طراحی کنیم؟

زمان مطالعه: ۵ دقیقه رابط انسان و ماشین (HMI) برای عملکرد یک فرآیند اتوماسیونی بسیار مهم است. آنها به افزایش کارایی یک فرآیند و …

IO توزیع شده چیست؟ - تجهیزات جانبی غیرمتمرکز در پی ال سی

IO توزیع شده چیست؟ – تجهیزات جانبی غیرمتمرکز در پی ال سی

زمان مطالعه: ۵ دقیقه در این مقاله ما در مورد تجهیزات جانبی غیرمتمرکز یا IOهای توزیع شده صحبت خواهیم کرد، ما قصد نداریم به …

ساختار سیستم بسته - کنترل و ابزار دقیق

ساختار سیستم بسته – کنترل و ابزار دقیق

زمان مطالعه: ۹ دقیقه در مهندسی و طراحی پروژه های صنعتی از واژه بسته (پکیج) در اسناد فنی مختلف استفاده می شود، اما مفهوم …

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.