وبلاگ

میراکنترل / مقالات مرتبط با اندازه گیر فشار / عملکرد ترانسمیتر فشار روزمونت مدل 3051S در دمای پایین

عملکرد ترانسمیتر فشار روزمونت مدل 3051S در دمای پایین

عملکرد ترانسمیتر فشار روزمونت مدل 3051S در دمای پایین
زمان مطالعه: 4 دقیقه

دمای عملکرد ترانسمیتر فشار در بسیاری از کاربردها به دلیل انتقال گرما از محیط فرآیند در مقایسه با دمای محیط اطراف افزایش می یابد. بنابراین ، دمای عملیاتی ترانسمیتر در واقع ترکیبی از دمای محیط و فرآیند است. این فاصله می تواند توسط فاصله ترانسمیتر فشار از فرایند ، استفاده از عایق ، ردیابی حرارت یا سایر روش های نصب تأثیر بگذارد. در ادامه این مقاله عملکرد ترانسمیتر فشار روزمونت مدل 3051S در دمای پایین بررسی خواهیم کرد.

🔹ارائه دهنده: تیم تولید محتوای میراکنترل

فهرست مطالب:

🔰ملاحظات مربوط به کار ترانسمیتر فشار در دمای زیر 40- درجه فارنهایت (40- درجه سانتیگراد)

🔰موارد استثنا با گزینه دمای سرد A1003

 

ترانسمیتر فشار Rosemount 3051S برای استفاده و عملکرد از 40- تا +185 درجه فارنهایت (40- تا + 85 درجه سانتی گراد) درجه بندی شده اند. امرسون گزینه “Cold Temperature Start-Up” (کد دستوری A1003) را ارائه می دهد که در آن تضمین می شود که ترانسمیتر در دما تا 58- درجه فارنهایت (50- درجه سانتیگراد) کار می کند. مشخص کردن گزینه A1003 هنگامی که ترانسمیتر فشار در محدوده دمای محیط طبیعی خود از 40- تا  185+ درجه فارنهایت (40- تا  85+ درجه سانتیگراد) کار می کند ،

هیچ یک از عملکردهای منتشر شده و مشخصات عملکردی را تحت تأثیر قرار نمی دهد. گزینه A1003 فقط تأیید این است که Rosemount 3051S راه اندازی و در 58- درجه فارنهایت (50- درجه سانتیگراد) کار می کند و کد گزینه پیوستن به مشخصات منتشر شده را هنگام کار با ترانسمیتر فشار در دمای زیر 40- درجه فارنهایت تضمین نمی کند (40- درجه سانتی گراد). ملاحظات مربوط به کار با آن در دمای زیر 40- درجه فارنهایت (40- درجه سانتیگراد) در زیر شرح داده شده است.

مطلب پیشنهادی:
اندازه گیری سطح مایع با استفاده از سوالات ترانسمیتر فشار

Rosemount 3051S به طور مداوم دمای داخلی خود را اندازه گیری می کند. این به عنوان یک متغیر ثانویه در دسترس است که می تواند به صورت محلی روی ترانسمیتر فشار نمایش داده شود یا با استفاده از Field Communicator ، AMS Device Manager یا سایر بسته های نرم افزاری مدیریت دارایی به صورت دیجیتالی قابل دسترسی باشد.

ملاحظات مربوط به کار ترانسمیتر فشار روزمونت در دمای زیر 40- درجه فارنهایت (40- درجه سانتیگراد)

همانطور که قبلاً گفته شد ، گزینه A1003 تأیید این است که روزمونت 3051S راه اندازی و در 58- درجه فارنهایت (50- درجه سانتیگراد) کار می کند. در صورتيكه انتظار مي رود ترانسمیتر فشار ممكن است در دماي كمتر از حد نرمال عملكرد 40- درجه فارنهايت (40- درجه سانتي گراد) كار كند ، بايد اقدامات احتياطي و ملاحظات اضافي را انجام داد. این ملاحظات شامل موارد زیر است:

  • عملکرد اندازه گیری: هنگام کار در دمای زیر 40- درجه فارنهایت (40- درجه سانتیگراد) ممکن است از دقت و پاسخگویی ترانسمیتر فشار کاسته شود.
  • حداکثر فشار کاری: حداکثر فشار کاری ترانسمیتر فشار هنگام کار در زیر 40- درجه فارنهایت (40- درجه سانتیگراد) کاهش می یابد. از آنجا که دمای عملکرد ترانسمیتر فشار ترکیبی از فرآیند و دمای محیط است ، دما در ترانسمیتر فشار به طور معمول در مقایسه با دمای محیط اطراف افزایش می یابد ، به جز هنگامی که فرآیند خاموش و غیر فعال است و هنگام راه اندازی سیستم نیز انجام می گیرد. در این مواقع معمول است که فرآیند تحت فشارهای کمتری قرار می گیرد ، اما نیازهای برنامه باید قبل از کار مداوم ترانسمیتر فشار در دمای زیر 40- درجه فارنهایت (40- درجه سانتیگراد) بررسی شود.
  • نمایش محلی: خوانایی نمایشگر محلی نصب شده روی ترانسمیتر فشار ممکن است در دمای زیر 4- درجه فارنهایت ( 20- درجه سانتیگراد) به خطر بیفتد. در دمای بسیار سرد ، ممکن است مقادیر روی صفحه نمایش کاملاً توسعه نیابند و می توانند بخشهای کمرنگ یا گمشده ای را شامل شوند. اگر در معرض دمای 58- درجه فارنهایت (50- درجه سانتیگراد) قرار بگیرید ، صفحه نمایش آسیب نخواهد دید و با بازگشت دما به درجه حرارت نامی عملکرد ، قابلیت خوانایی و عملکرد طبیعی از سر می گیرد.
  • برق به دستگاه: Rosemount 3051S برای روشن شدن و کارکردن به حداقل 10.5 ولت DC در ترمینال های دستگاه نیاز دارد. اطمینان حاصل کنید که منبع تغذیه مورد استفاده برای برنامه هنوز می تواند 10.5 ولت DC مورد نیاز را حتی در دمای سرد نیز تأمین کند.
مطلب پیشنهادی:
اندازه گیری فشار الکتریکی

موارد استثنا با گزینه دمای سرد A1003

ویژگی ها ، گواهینامه ها و گزینه های زیر در Rosemount 3051S سفارش داده شده با تأییدیه دمای سرد A1003 موجود نیست.

  • گزینه P0: ترانسمیتر اختلاف فشار روزمونت با افزایش حداکثر فشار کاری تا 6092 psig (420 bar)
  • از آنجا که هنگام کار مداوم در دمای زیر 40- درجه فارنهایت ( 40- درجه سانتیگراد) حداکثر فشار کاری ترانسمیتر اختلاف فشار روزمونت کاهش می یابد ، گزینه P0 در دستگاه مشخص شده با A1003 در دسترس نیست.
  • گزینه QT: ایمنی گواهینامه داده های FMEDA به IEC 61508 موجود نیست.

اثر اثر خرابی و آنالیز تشخیصی (FMEDA) که توسط اگزیدا انجام شد در محدوده دمایی اسمی منتشر شده از -40 تا + 185 درجه فارنهایت (-40 تا + 85 درجه سانتیگراد) انجام شد. بدین ترتیب تجزیه و تحلیل FMEDA برای دمای زیر -40 درجه فارنهایت (-40 درجه سانتیگراد) قابل استفاده نیست.

بي سيم

فرستنده های بی سیم می توانند در شرایط محیط سرد کار کنند ، اما ملاحظات دیگری لازم است که در “عملکرد و مشخصات دمای سرد بی سیم هوشمند” (شماره سند 00809-0100-4422) ثبت شده است.

برای سفارش و یا خرید محصولات ترانسمیتر فشار و همچنین کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره های 88341674-021 | 88341172-021 تماس حاصل فرمایید.

[fusion_person name=”تیم تولیدمحتوای میراکنترل” title=”میراکنترل؛کنترل فرایند اتوماسیون” picture=”https://miracontroller.com/wp-content/uploads/2021/02/icons8-manager-80.png” picture_id=”21002|full” pic_link=”” linktarget=”_self” pic_style=”” pic_style_blur=”” pic_style_color=”” pic_bordersize=”” pic_bordercolor=”” pic_borderradius=”” hover_type=”none” background_color=”” content_alignment=”center” icon_position=”bottom” social_icon_boxed=”” social_icon_boxed_radius=”” social_icon_color_type=”” social_icon_colors=”” social_icon_boxed_colors=”” social_icon_tooltip=”left” blogger=”” deviantart=”” digg=”” dribbble=”” dropbox=”” facebook=”” flickr=”” forrst=”” instagram=”” linkedin=”” myspace=”” paypal=”” pinterest=”” reddit=”” rss=”” skype=”” soundcloud=”” spotify=”” tumblr=”” twitter=”” vimeo=”” vk=”” whatsapp=”https://wa.me/989125376505″ xing=”” yahoo=”” yelp=”” youtube=”” email=”info@miracontroller.ir” show_custom=”no” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=””]تمامی محتوای قرارگرفته در این سایت نتیجه زحمات یکایک افراد تیم تولیدمحتوای میراکنترل است. استفاده از این مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد.[/fusion_person][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

تمامی محتوای قرارگرفته در این سایت نتیجه زحمات یکایک افراد تیم تولیدمحتوای میراکنترل است.
استفاده از این مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد

پست الکترونیک: miraco1393@gmail.com
ارتباط مستقیم: 09338888148

لینکدین میراکنترلفیسبوک میراکنترلتلگرام میراکنترلاینستاگرام میراکنترلواتس اپ میراکنترل

مقالات مرتبط

شناسایی خطوط Plugged Impulse

شناسایی خطوط Plugged Impulse

زمان مطالعه: 3 دقیقه ترانسمیترهای فشار در برنامه‌های اندازه‌گیری فشار، سطح و جریان استفاده می‌شوند. بدون ...
اندازه‌گیری فشار الکترونیکی

اندازه‌گیری فشار الکترونیکی

زمان مطالعه: 4 دقیقه برای اندازه‌گیری فشار الکترونیکی نیاز به یک سنسور است که فشار / ...
سوئیچ فشار روی سپریتور

سوئیچ فشار روی سپریتور

زمان مطالعه: 2 دقیقه سوئیچ فشار سپریتور یک دستگاه ایمنی است که برای جلوگیری از وقوع ...
پایه های مقیاس‌های فشار

پایه های مقیاس‌های فشار

زمان مطالعه: 3 دقیقه برای اندازه‌گیری فشار، سه مقیاس استفاده می‌شود که در ادامه این مقاله ...
عناصر فشار دیافراگم

عناصر فشار دیافراگم

زمان مطالعه: 2 دقیقه دو دسته اصلی از عناصر دیافراگم وجود دارند: دیافراگم‌های سخت فلزی و ...
اندازه‌گیری سطح هسته‌ای

اندازه‌گیری سطح هسته‌ای

زمان مطالعه: 2 دقیقه اندازه‌گیری سطح هسته‌ای پیوسته معمولاً در مواردی استفاده می‌شود که سایر فناوری‌ها ...
عیب‌یابی و تست یک لودسل چگونه انجام می‌شود؟

عیب‌یابی و تست یک لودسل چگونه انجام می‌شود؟

زمان مطالعه: 6 دقیقه احتمال خرابی لودسل بسیار زیاد است و می‌تواند به دلایل مختلفی باشد. ...
طراحی پلن ابزار دقیق

طراحی پلن ابزار دقیق

زمان مطالعه: 2 دقیقه پلن ابزار دقیق نموداری است که موقعیت جعبه‌های تقاطع، ابزار air header ...
سنسور مجاورتی اولتراسونیک

سنسور مجاورتی اولتراسونیک

زمان مطالعه: 2 دقیقه سنسور مجاورتی اولتراسونیک از یک ترانسدیوسر برای ارسال و دریافت سیگنال‌های صدای ...
تفاوت بین خطوط filled impulse و Purged impulse

تفاوت بین خطوط filled impulse و Purged impulse

زمان مطالعه: 3 دقیقه یک روش جایگزین برای جداسازی ابزار سنسور فشار از تماس مستقیم با ...
اصول اولیه ترمیستور

اصول اولیه ترمیستور

زمان مطالعه: 2 دقیقه ترمیستور یک دستگاه نیمه‌رسانا ساخته‌شده از اکسیدهای فلزی است. ترمیستورها در بسیاری ...
سنجش سطح با استفاده از پروب‌های هادی

سنجش سطح با استفاده از پروب‌های هادی

زمان مطالعه: 2 دقیقه در این مقاله به نحوه عملکرد پروب‌های هادی در سنجش سطح پرداخته ...
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.