وبلاگ

میراکنترل / مقالات مرتبط با اندازه گیر جریان / فلومتر الکترومغناطیسی روزمونت سری E

فلومتر الکترومغناطیسی روزمونت سری E

فلومتر الکترومغناطیسی روزمونت فناوری سری E تفاوت ایجاد می کند
زمان مطالعه: 10 دقیقه

فناوری فلومتر الکترومغناطیسی سری E Rosemount در نحوه نصب ، حفظ و تأیید جریان های مغناطیسی  تفاوت ایجاد می کند و به شما امکان می دهد روند خود را بهتر مدیریت کنید. در ادامه مفصلا به آن می پردازیم.

فهرست مطالب نمایش

🔹ارائه دهنده: تیم تولید محتوای میراکنترل

 

مزایای فلومتر الکترومغناطیسی روزمونت سری E

در دسترس بودن 

اجرا و ایمن نگه داشتن فرآیند برای یک عملیات موفقیت آمیز اساسی است. اگر فلومتر شما غیرقابل اعتماد باشد، می‌تواند بر روند شما تأثیر بگذارد و تأسیسات شما را خاموش کند.فلومتر روزمونت E-Series این کار را آسان‌تر می‌کند، بنابراین می‌دانید که برای اجرا برنامه شما آماده است. علاوه بر این، عیب‌یابی فلومتر روزمونت سری E بینشی در مورد پویایی فرآیند و سلامت فلومتر قبل از تبدیل شدن به مشکلاتی که می‌تواند تاسیسات شما را خاموش کند، ارائه می‌کند.

بهبود توان، کیفیت و افزایش کارایی

اگر اندازه‌گیری جریان شما نامشخص باشد، بهینه‌سازی یک فرآیند می‌تواند دشوار باشد. با فلومتر الکترومغناطیسی روزمونت سری E، عملکرد پیشرو در صنعت را دریافت می‌کنید و تأیید می‌کنید که اندازه‌گیری درست است. اعتماد به اندازه گیری جریان به شما امکان می دهد کنترل خود را سخت تر کنید، تنوع فرآیند را کاهش دهید و کیفیت را بهبود بخشید.

کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری

حل مسائل، نگهداری ابزارها و تأیید کالیبراسیون می تواند زمان بر و پرهزینه باشد. با تأیید و عیب‌یابی فلومتر الکترومغناطیسی روزمونت سری E، فلومتر به شما می‌گوید که آیا مشکلی وجود دارد – و برای حل آن چه اقدامی باید انجام دهید.

قابلیت اطمینان در دسترس بودن را بهبود می بخشد

فلومتر الکترومغناطیسی روزمونت برای قابلیت اطمینان طراحی شده است.

ایمن نگه داشتن فرآیند شما با اندازه گیری های قابل اعتماد بسیار مهم است. رطوبت، ارتعاش و شرایط محیطی در حال تغییر همگی باعث تضعیف قابلیت اطمینان فلومتر مغناطیسی روزمونت و اندازه گیری در نتیجه می شوند.این محصول به گونه ای طراحی شده است که قابل اطمینان ترین فلومتر مغناطیسی روزمونت موجود باشد و هر فلومتر قبل از حمل و نقل برای اطمینان از آماده بودن برای کاربرد شما آزمایش می شود.

ساخت و ساز مقاوم

فلومترهای مغناطیسی روزمونت سری E تحت تأثیر رطوبت قرار نمی گیرند. ترانسمیتر با محفظه های دوگانه طراحی شده است و از فناوری رابط اپراتور محلی برای حفظ رطوبت الکترونیکی و حفظ پیکربندی محلی ایمن در محیط های خطرناک استفاده می کند. این سنسور کاملاً جوش داده شده است تا واشرها را از بین ببرد و از نفوذ رطوبت جلوگیری کند.

فلومتر الکترومغناطیسی روزمونت فناوری سری E

دقت برتر برای بهبود کنترل فرآیند

اندازه‌گیری نادرست جریان، کنترل و بهینه‌سازی فرآیند را دشوار می‌کند. علاوه بر دقت مرجع، اجرای ناکافی لوله مستقیم، اثرات دمای محیط و خطاهای تبدیل دیجیتال به آنالوگ (D به A) همگی بر دقت اندازه گیری به دست آمده در میدان تأثیر دارند.

مطلب پیشنهادی:
استراتژی کنترل فلومتر

عملکرد نصب پیشرو در صنعت

هر ترانسمیتر فلومتر الکترومغناطیسی روزمونت سری E برای به حداقل رساندن اثرات تغییرات دمای محیط، تبدیل D به A و تکرارپذیری، یک فرآیند مشخصه‌سازی و تأیید دما را طی می‌کند. نتیجه یک بهبود چشمگیر در عملکرد نصب  برای برنامه شما است.

فلومتر الکترومغناطیسی روزمونت فناوری سری E

قابلیت اطمینان برتر

فلومترهای مغناطیسی روزمونت سری E در کاربردهای ارتعاش بالا قابل اعتماد هستند. طراحی آن نه تست ارتعاش مستقل، از جمله IEC61298-3 High Vibration Pipeline و US MIL-810 را پشت سر گذاشت. با حذف اتصالات سیم‌کشی اضافی، مغناطیسی سنسور سری E عملکرد و قابلیت اطمینان را در برنامه‌هایی که ارتعاش مشکل است، بهبود می‌بخشد.

فلومتر الکترومغناطیسی روزمونت فناوری سری E

2 برابر بهبود در دقت

روزمونت بهبود دو برابری در دقت نسبت به فلومترهای مغناطیسی سنتی ارائه می دهد. ترانسمیتر های سری E دارای مدار تقویت شده برای الکترودهای اندازه گیری و محرک سیم پیچ و همچنین مغناطیسی سنسور بهبود یافته هستند. نتیجه دقت استاندارد 0.25% +/- 1mm/s با گزینه ای برای 0.15% +/- 1mm/s است.

فلومتر الکترومغناطیسی روزمونت فناوری سری E

تشخیص زندگی شما را ساده می کند

نصب، نگهداری و عیب یابی فلومتر می تواند زمان بر باشد. برای ساده‌سازی این کارها، Rosemount E-Series عیب‌یابی بی‌سابقه‌ای را ارائه می‌کند که به شما امکان می‌دهد نصب و سلامت فلومتر را در طول عمر آن تأیید کنید. اگر مشکلی وجود داشته باشد، تشخیص بازخورد عملی ارائه می دهد. عیب یابی را می توان به راحتی از طریق رابط اپراتور محلی فلومتر، یک ارتباط دهنده 475 یا نرم افزار AMS® Suite: Intelligent Device Manager انجام داد.

نصب را ساده کنید

اتصال زمین نامناسب رایج ترین مشکل نصب فلومترهای مغناطیسی است. با عیب‌یابی تشخیص خطای زمین و سیم‌کشی روزمونت سری E، می‌توانید به سرعت صحت نصب خود را تأیید کنید. اکنون، مهم نیست که چه کسی فلومتر شما را نصب می کند، درست کردن آن آسان است.

فلومتر الکترومغناطیسی روزمونت فناوری سری E

بهبود سیگنال کنترل فرآیند

اندازه‌گیری جریان نویز یک مسئله رایج در کاربردهایی است که در آن دوغاب، گاز حباب شده یا یک واکنش شیمیایی فعال وجود دارد. تشخیص نویز فرآیند بالای فلومتر الکترومغناطیسی روزمونت سری E این علل را تشخیص می‌دهد و ابزاری برای حذف تغییرپذیری از اندازه‌گیری جریان شما فراهم می‌کند. هنگامی که نویز فرآیند بالا تشخیص داده می شود، به سادگی از فرکانس درایو سیم پیچ استاندارد (5 هرتز) به فرکانس درایو سیم پیچ بالا (37 هرتز) تنظیم کنید. این کار خوانش را بدون اضافه کردن زمان مرده به حلقه کنترل شما تثبیت می کند، و اجازه می دهد نقاط تنظیم دقیق تر و کنترل فرآیند بهبودیافته شود.

فلومتر الکترومغناطیسی روزمونت فناوری سری E

کاهش تعمیر و نگهداری و عیب یابی

با تأیید فلومتر الکترومغناطیسی امرسون می‌توانید سلامت کل فلومتر مغناطیسی روزمونت سری E – ترانسمیتر و سنسور – را بدون نیاز به تجهیزات خارجی اضافی تأیید کنید. دیگر نیازی به حذف سنسور از خط یا استفاده از تجهیزات تخصصی پرهزینه و وقت گیر برای تأیید عملکرد یک فلومتر نیست.

فلومتر الکترومغناطیسی روزمونت فناوری سری E

تشخیص به موقع

با فلومتر های های مغناطیسی سری E از Rosemount، امکان تشخیص در این زمینه آسان است. هر ترانسمیتر فلومتر این قابلیت را دارد که مجوزهای تشخیصی پیشرفته را در اختیار شما قرار دهد و به شما این امکان را می دهد که در صورت نیاز از عیب یابی استفاده کنید.

عیب یابی آسان

فلومترهای مغناطیسی رزومونت Rosemount سری E با آداپتور THUM بی‌سیم هوشمند، معماری کارخانه دیجیتال PlantWeb® را با ارائه اطلاعات میدانی پیشرفته‌تر برای تصمیم‌گیری بهتر، تقویت می‌کند تا به شما در دستیابی به کارایی و بهره‌وری بی‌نظیر کمک کند.

مطلب پیشنهادی:
اصول عملکرد فلومتر ها

فلومتر الکترومغناطیسی روزمونت فناوری سری E

فلومتر الکترومغناطیسی روزمونت سری E عرضه گسترده ای از مواد الکترود و لاینر، اتصالات فرآیندی و ویژگی های پیشرفته را برای پاسخگویی به بسیاری از نیازهای صنایع فرآیندی ارائه می دهد.

فلومتر مغناطیسی روزمونت  Rosemount 8750W

دستیابی به اندازه گیری های کاربردی قابل اعتماد

عملکرد، قابلیت اطمینان و تشخیص هوشمند در کنار هم قرار می گیرند تا فلومتر های مغناطیسی Rosemount را به راه حل برتر برای اندازه گیری جریان ابزار تبدیل کنند.

روزمونت  از تخصص مهندسی خود در فلومترهای مغناطیسی برای طراحی راه حلی به طور خاص برای اندازه گیری جریان شهری استفاده کرده است. طراحی مستحکم با کاربری آسان، قابلیت اطمینان و دقتی را که برای اجرای فرآیند خود نیاز دارید را فراهم می کند.

فلومتر مغناطیسی روزمونت  Rosemount 8750W

قابل اعتماد، طراحی قوی

  •  ساخت و ساز کاملاً جوش داده شده در برابر لرزش پایدار مقاومت می کند.
  •  محفظه ترانسمیتر دو محفظه ای وسایل الکترونیکی را از رطوبت و آلودگی جدا نگه می دارد
  •  طراحی قوی و مواد، 8750W را به قابل اعتمادترین فلومتر موجود برای کاربرد جریان ابزار تبدیل کرده است.

فلومتر الکترومغناطیسی روزمونت  8750Wبا ماندگاری طولانی

فلومتر مغناطیسی روزمونت Rosemount 8750W

فلومتر مغناطیسی روزمونت Rosemount 8750W

  • از خاموشی های برنامه ریزی نشده خودداری کنید.
  •  تأیید مداوم فلومتر کالیبراسیون فلومتر را بدون وقفه در فرآیند تأیید می کند
  •  تشخیص پوشش الکترود نشان می دهد که چه زمانی به تعمیر و نگهداری پیشگیرانه نیاز است تا از خرابی غیرمنتظره جلوگیری شود.
  • تشخیص نویز فرآیند بالا قرائت های دقیقی را برای کاهش تنوع فرآیند فراهم می کند.
  •  گزارش چاپی عملکرد فلومتر را برای سازمان های نظارتی تأیید می کند.
  •  با استفاده از تأیید صحت فلومتر هوشمند و تشخیص فرآیند در سطح جهانی، دور اپراتور را به میزان قابل توجهی کاهش داده و اکنون گزارش دقیق و قابل اعتمادتری دارد.

مدیر تاسیسات، عمده شیمیایی

فلومتر مغناطیسی روزمونت Rosemount 8750W

  • ویژگی گزارش کارکرد فلومتر الکترومغناطیسی روزمونت و روز خروج از کارخانه را تأیید می کند.

فلومتر مغناطیسی روزمونت Rosemount 8750W

ترانسمیتر دیواری روزمونت با صفحه کلید

آسان برای استفاده

  •  ساده ترین رابط کاربری محلی
  •  پیکربندی ساده شده در ویژگی گزارش فلومتر، عملکرد فلومتر و روز خروج از کارخانه را تأیید می کند.
  •  کاملا تست شده و آماده نصب

فلومتر مغناطیسی روزمونت Rosemount 8750W

فلومتر مغناطیسی روزمونت Rosemount 8750W

سیستم های فلومتر مغناطیسی روزمونت Rosemount 8700 Series

ویژگی ها

  • عملکرد پیشرو در صنعت با دقت مرجع استاندارد 0.25% نرخ با دقت بالا اختیاری 0.15% نرخ.
  • ترانسمیتر فلومتر الکترومغناطیسی روزمونت Rosemount 8732 HART Transmitter – طراحی یکپارچه، صفحه نمایش با نور پس زمینه، و محفظه ضد انفجار. موجود با I.S. خروجی ها، تشخیص دستگاه، و تأیید سنج داخلی برای بهبود قابلیت اطمینان و عملکرد
  • با Device Diagnostics برای بهبود قابلیت اطمینان و عملکرد موجود است. راه اندازی سریع با رابط اپراتور محلی با کاربری آسان
  • سیستم سیگنال بالا فلومتر الترومغناطیسی روزمونت Rosemount 8712H/8707 – راه حل های DC پالسی برای سخت ترین کاربردهای اندازه گیری جریان
  • سنسور فلولوله فلنجدار- سنسور لوله جریان کاملاً جوش داده شده برای حداکثر حفاظت (طول استاندارد ISO)
  • سنسور لوله جریان ویفر- سنسور فلو تیوب اقتصادی، جمع و جور و سبک وزن، ارائه شده با حلقه های تراز برای نصب آسان
  • سنسور جریان لوله بهداشتی فلومتر الکترومغناطیسی روزمونت – به طور خاص برای برنامه های غذایی، نوشیدنی و علوم زیستی طراحی شده است.
  • ترانسمیتر فیلدباس فلومتر الکترومغناطیسی روزمونت Rosemount 8742 FOUNDATION™ – طراحی پایه یکپارچه با Device Diagnostics موجود است.

سیستم فلومتر الکترومغناطیسی روزمونت Rosemount 8700 Series

نمای کلی سیستم فلومتر الکترومغناطیسی روزمونت Rosemount 8700 Series

ترانسمیتر فلومتر الکترومغناطیسی روزمونت Rosemount 8732E

ترانسمیتر فلومتر الکترومغناطیسی روزمونت Rosemount 8732E دارای چندین مجموعه تشخیصی در دسترس است. بهترین عملکرد در کلاس همراه با تشخیص پیشرفته، قابلیت های مدیریت فرآیند بی نظیری را ارائه می دهد. با یک رابط اپراتور محلی 2 خط در 16 کاراکتر با نور پس زمینه اختیاری، ترانسمیتر را می توان با سوئیچ های نوری پیکربندی کرد تا تنظیمات را در محیط های خطرناک بدون برداشتن پوشش ساده کند.

مطلب پیشنهادی:
محاسبه متغیر فرآیند از جریان ترانسمیتر

ترانسمیتر فلومتر الکترومغناطیسی روزمونت Rosemount 8732E

ترانسمیتر فلومتر الکترومغناطیسی روزمونت Rosemount 8742C

Rosemount 8742C برای برنامه هایی است که به پروتکل خروجی فیلدباس FOUNDATION نیاز دارند. با تشخیص اختیاری موجود است که عملکرد فلومتر را بهینه می کند و مدیریت فرآیند را بهبود می بخشد.

ترانسمیتر فلومتر الکترومغناطیسی روزمونت Rosemount 8742C

ترانسمیتر فلومتر الکترومغناطیسی روزمونت  8712D

روزمونت 8712 از راه دور، تشخیص را برای هر سیستم HART/ 4-20mA ارائه می‌کند که می‌تواند نحوه نصب، نگهداری و تأیید فلومترها را تغییر دهد.  همچنین دارای یک رابط اپراتور با کاربری آسان، با دسترسی سریع به تمام اطلاعات تشخیصی، و دسترسی فوری به تنظیمات اولیه از طریق کلیدهای اختصاصی است.

ترانسمیتر فلومتر الکترومغناطیسی روزمونت Rosemount 8742C

فلومتر الکترومغناطیسی روزمونت 8714D

استاندارد کالیبراسیون ترانسمیتر فلومتر الکترومغناطیسی روزمونت Rosemount 8714D به اتصالات سنسور فلو تیوب ترانسمیتر 8712D، 8732 یا 8742C متصل می شود تا از قابلیت ردیابی مطابق با استانداردهای NIST و دقت طولانی مدت سیستم فلومتر اطمینان حاصل کند. 8714D با ترانسمیتر 8712H با سیگنال بالا سازگار نیست.

ترانسمیتر فلومتر الکترومغناطیسی روزمونت Rosemount 8742C

سنسورهای فلومتر الکترومغناطیسی روزمونت تیوب فلنج دار  8705

تمام سنسورهای فلو تیوب فلنجی از فولاد ضد زنگ و کربن ساخته شده و جوش داده شده اند تا یک آب بندی هرمتیک ایجاد کنند که در برابر رطوبت و سایر آلاینده ها محافظت می کند. اندازه ها از 1/2 اینچ (15 میلی متر) تا 36 اینچ (900 میلی متر) متغیر است. محفظه آب بندی شده حداکثر قابلیت اطمینان سنسور لوله جریان را با محافظت از تمام اجزای داخلی و سیم کشی در برابر دشمن ترین محیط ها تضمین می کند.

سنسورهای فلومتر الکترومغناطیسی روزمونت تیوب فلنج دار Rosemount 8705

سنسورهای فلومتر الکترومغناطیسی روزمونت  لوله جریان ویفر Rosemount 8711

طراحی بدون فلنج سنسور جریان ویفر 8711 آن را به یک جایگزین اقتصادی، فشرده و سبک برای فلومترهای مغناطیسی فلنجی تبدیل می کند. حلقه های تراز ارائه شده با هر 8711، سنسور لوله جریان را در خط فرآیند قرار می دهد و نصب را آسان تر می کند.

سنسورهای فلومتر الکترومغناطیسی روزمونت  لوله جریان ویفر Rosemount 8711

فلومتر الکترومغناطیسی روزمونت با سیگنال بالا Rosemount 8707/8712H

سنسور 8707 لوله جریان سیگنال بالا، که در ارتباط با ترانسمیتر سیگنال بالا 8712H استفاده می شود، سیستم فلومتر مغناطیسی سیگنال بالا روزمونت را تشکیل می دهد. این سیستم با حفظ مزایای فناوری DC، اندازه گیری جریان پایدار را در سخت ترین کاربردهای نویز بالا ارائه می دهد. افزایش قدرت سیگنال سیستم سیگنال بالا از طریق ترکیبی از طراحی سیم پیچ سنسور لوله جریان که پیشرفته ترین مواد و یک مدار محرک سیم پیچ بسیار کارآمد و خلاقانه را در خود جای داده است، امکان پذیر است.

افزایش قدرت سیگنال سیستم سیگنال بالا Rosemount، همراه با پردازش سیگنال پیشرفته و تکنیک‌های فیلترینگ برتر، راه‌حلی را برای کاربردهای اندازه‌گیری جریان ارائه می‌دهد.

سیستم فلومتر الکترومغناطیسی روزمونت با سیگنال بالا Rosemount 8707/8712H

سنسورهای فلومتر الکترومغناطیسی لوله جریان بهداشتی Rosemount 8721

سنسور جریان لوله بهداشتی 8721 به طور خاص برای کاربردهای سخت در غذا، نوشیدنی و علوم زیستی طراحی شده است. سنسور لوله جریان قوی، تمام جوش داده شده با قطر کامل از مواد مورد تایید FDA ساخته شده است و مجاز به نمایش نماد 3-A (مجوز شماره 1222) است که توسط EHEDG (#C03-5229) تایید شده است و برای استفاده در درجه FDA تایید شده است. حلقه های زمان بندی مبتنی بر شیر سنج (M-b 350). اندازه ها از 1/2 اینچ (15 میلی متر) تا 4 اینچ (100 میلی متر) متغیر است و در انواع اتصالات فرآیند استاندارد صنعتی موجود است.

سیستم فلومتر الکترومغناطیسی روزمونت با سیگنال بالا Rosemount 8707/8712H

برای سفارش و یا خرید محصولات اندازه گیر جریان و همچنین کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره های 88341674-021 | 88341172-021 تماس حاصل فرمایید.

منبع:

تمامی محتوای قرارگرفته در این سایت نتیجه زحمات یکایک افراد تیم تولیدمحتوای میراکنترل است.
استفاده از این مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد

پست الکترونیک: miraco1393@gmail.com
ارتباط مستقیم: 09338888148

لینکدین میراکنترلفیسبوک میراکنترلتلگرام میراکنترلاینستاگرام میراکنترلواتس اپ میراکنترل

مقالات مرتبط

عملکرد ایمنی ابزار دقیق

عملکرد ایمنی ابزار دقیق

زمان مطالعه: ۲ دقیقه عملکرد ایمنی ابزار دقیق، یک حلقه کنترل در یک فرآیند یا دستگاه است که هدف آن ایمنی است. SIF، اختصار …

پکینگ استم شیر – روش تعویض

پکینگ استم شیر – روش تعویض

زمان مطالعه: ۳ دقیقه پکینگ استم ولو یا “پکینگ استم شیر”، فرآیندی است که در آن دنباله گلند ولو با مواد بسته‌بندی تنظیم می‌شود …

چگونه می توان بازرسی کنترل ولو را انجام داد؟

چگونه می توان بازرسی کنترل ولو را انجام داد؟

زمان مطالعه: ۴ دقیقه یک شیر، یک جزء است که می‌توان آن را در یک سیستم جریان سیالات و همچنین در یک سیستم فشاری …

کالیبراسیون ترانسمیتر سطح اختلاف فشار در محیط

کالیبراسیون ترانسمیتر سطح اختلاف فشار در محیط

زمان مطالعه: ۲ دقیقه در این مقاله، ما به بحث درباره کالیبراسیون ترانسمیتر سطح اختلاف فشار در میدان می‌پردازیم. 🔹ارائه دهنده: تیم تولید محتوای …

روند تنظیم رنج ترانسمیتر فشار

روند تنظیم رنج ترانسمیتر فشار

زمان مطالعه: ۲ دقیقه هنگامی که فشار به ترانسمیتر اعمال می‌شود، مقادیر حداقل و حداکثر برای محدوده اندازه‌گیری LRV و URVمی‌توانند با استفاده از …

پاور ساپلای و کلیدهای مدار

پاور ساپلای و کلیدهای مدار

زمان مطالعه: ۲ دقیقه در این مقاله به طراحی پاور ساپلای ۲۴ ولت مستقیم و کلیدهای مدار (نمایه‌ی فاز‌های طراحی) می‌پردازیم. 🔹ارائه دهنده: تیم …

بهینه سازی معماری پی ال سی

بهینه سازی معماری پی ال سی

زمان مطالعه: ۳ دقیقه این مقاله به بررسی تأثیر توزیع و چگالی ورودی/خروجی‌ها و ماژول‌ها بر هزینه سخت‌افزار می‌پردازد، به عبارت دیگر چگونگی بهینه‌سازی …

اندازه ماژول پی ال سی

اندازه ماژول پی ال سی

زمان مطالعه: ۲ دقیقه می‌خواهیم برخی افکاری درباره نحوه تعیین اندازه ماژول پی ال سی بر اساس تراکم کارت‌ها داشته باشیم، یعنی درباره بهترین …

انتخاب ماژول های پی ال سی

انتخاب ماژول های پی ال سی

زمان مطالعه: ۳ دقیقه انتخاب ماژول‌های پی ال سی ابتدایی، تجزیه و تحلیل نیازهای فنی برنامه است. در اغلب موارد، این تجزیه و تحلیل …

انتخاب پردازنده مرکزی و طراحی سیستم کنترل

انتخاب پردازنده مرکزی و طراحی سیستم کنترل

زمان مطالعه: ۴ دقیقه در این مقاله، ما به بررسی روش انتخاب پردازنده مرکزی (CPU) و توضیح گزینه‌های اصلی برای معماری سیستم کنترل می‌پردازیم …

انتخاب HMI

انتخاب HMI

زمان مطالعه: ۲ دقیقه در این مقاله انتخاب پنل HMI  را مورد بررسی قرار می دهیم. 🔹ارائه دهنده: تیم تولید محتوای میراکنترل انتخاب HMI …

طرح سیستم دی سی اس و اجزای مختلف آن

طرح سیستم دی سی اس و اجزای مختلف آن

زمان مطالعه: ۵ دقیقه در این مقاله، ما در مورد موضوع اجزای مختلف طرح سیستم دی سی اس و ماژول‌های آن مانند پردازنده‌ها و …

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.