وبلاگ

میراکنترل / مقالات مرتبط با اندازه گیر فشار / مزایای ترانسمیتر اختلاف فشار VEGADIF 85

مزایای ترانسمیتر اختلاف فشار VEGADIF 85

مزایای ترانسمیتر اختلاف فشار VEGADIF 85
زمان مطالعه: 4 دقیقه

در تاسیسات فرآوری در صنایع شیمیایی ، دارویی و انرژی ، تمرکز اصلی امروزی بیش از هر زمان دیگری بر “ایمنی” است.

به همین دلیل است که سطح بی نقص بودن ایمنی (SIL) اهمیت بیشتری پیدا می کند و ابزار های فرایند مدرن را با یک مفهوم منسجم ارائه می دهد که می تواند خطرات بالقوه بالایی را برای مردم و محیط زیست به حداقل برساند.  VEGADIF 85 ، یک ترانسمیتر اختلاف فشار مناسب می باشد که مخصوصاً با در نظر گرفتن ایمنی توسعه یافته است. در این مقاله مزایای ترانسمیتر اختلاف فشار VEGADIF 85 را مطالعه خوهید کرد.

🔹ارائه دهنده: تیم تولید محتوای میراکنترل

فهرست مطالب:

🔰اندازه گیری قابل اعتماد ، ادغام آسان

🔰VEGADIF 85 تحت تأثیر بخار قرار نمی گیرد

🔰اختلاف فشار و فشار استاتیک با یک دستگاه

🔰اهمیت استفاده از بلوتوث در ترانسمیتر اختلاف فشار

🔰محفظه ضد حریق

 

اندازه گیری قابل اعتماد ، ادغام آسان

VEGADIF 85 ، یک ترانسمیتر اختلاف فشا مناسب می باشد که مخصوصاً با در نظر گرفتن ایمنی توسعه یافته است ، جزء جدید Vega برای کنترل و نظارت مستمر و مداوم فرآیند های صنعتی است.

نقاط قوت این ترانسمیتر اختلاف فشار نه تنها در ایمنی عملکردی ، بلکه در اندازه گیری اختلاف فشار و استاتیک به طور همزمان با تنها یک دستگاه است. این ترانسمیتر اختلاف فشار که در یک محفظه جمع و جور قرار دارد ، برای کارآیی بالای اقتصادی و نصب با نیاز به فضای کم طراحی شده است.

این ویژگی ها با عملکرد بسیار ساده و هوشمند همراه شده اند – از نظر اجتناب از خطا ، یک مزیت واقعی است.

مطلب پیشنهادی:
منیفولدهای ترانسمیتر فشار

ترانسمیتر اختلاف فشار VEGADIF 85 برای فرآیند های تولیدی که به اجزای تأیید شده ، عملکرد ساده ، کاربر پسند و فرآیند های شفاف دائمی بستگی دارد ، طبق SIL-2 (SIL-3) واجد شرایط و تأیید شده است.

می توان آن را از طریق اتصال کابل و همچنین بی سیم از طریق بلوتوث تنظیم کرد. مقادیر اندازه گیری شده آن را می توان به سرعت در فرآیند های موجود ادغام کرد – همیشه به شکلی که مناسب شرایط و الزامات مربوطه باشد.

VEGADIF 85 تحت تأثیر بخار قرار نمی گیرد

اختلاف فشار ، یک اصل اندازه گیری قوی و جهانی ، در بسیاری از فرایند ها ، به ویژه برای گاز ها یا بخار ها ، استفاده می شود.

اختلاف فشار با استفاده از دیسک روزنه ای که جریان لوله را در نقطه ای از پیش تعیین شده باریک می کند ، تعیین می شود. جریان بخار یا گاز ، فشار بیشتری را در جلوی نقطه انقباض ایجاد می کند تا پشت آن.

از تفاوت بین دو مقدار – قبل و بعد از محدودیت – می توان برای استنباط مقدار مطلق گاز که از آن عبور می کند استفاده کرد.

مشخص کننده ترانسمیتر های اختلاف فشار دقت بالای آنها در اندازه گیری نرخ جریان ، حتی در فشار های چند میلی بار است.

آنها همچنین دمای شدید را بدون مشکل کنترل می کنند. ترانسمیتر های اختلاف فشار و ترانسمیتر های فشار وگا این مزایا را با تعداد زیادی محدوده اندازه گیری در دسترس ارائه می دهد.

بسیاری از اتصالات مختلف فرآیند همراه با مهر و موم های شیمیایی (Seal) یک طرفه یا دو طرفه موجود است: به ترتیب به عنوان CSS یا CSB نشان داده می شود. با استفاده از این خط تولید با عملکرد بالا ، اندازه گیری های بسیار دقیق و ایمن حتی در شرایط چالش برانگیز قابل انجام است.

مطلب پیشنهادی:
اصول کار انواع ترانسمیتر فشار

اختلاف فشار و فشار استاتیک با یک دستگاه

سنسورهای VEGADIF 85 مجهز به آشکارساز دوم مقاوم در برابر پیزو هستند.

بنابراین آنها اولین ترانسمیتر اختلاف فشار در نوع خود هستند که می توانند اختلاف فشار و فشار استاتیک را اندازه گیری کنند. و آنها به راحتی می توانند این دو وظیفه اندازه گیری مختلف را به صورت موازی انجام دهند.

به عنوان مثال ، آنها با تعیین فشار دینامیکی و فشار استاتیک اضافه در یک زمان ، درجه بالایی از عدم خطا در خطوط لوله را تضمین می کنند-یک کار اندازه گیری که قبلاً به دو ترانسمیتر فشار مجزا نیاز داشت.

اهمیت استفاده از بلوتوث در ترانسمیتر اختلاف فشار

روش های زیادی برای ساده سازی فرایند ها وجود دارد. با این حال ، ایجاد تعادل مناسب بین ایمنی و راحتی بسیار مهم است.

انتقال داده های بی سیم می تواند ارزش افزوده واقعی را در مواردی که دسترسی به داده ها مشکل است ارائه دهد.

بلوتوث با سادگی بصری ، عملکرد را از طریق تلفن هوشمند ، رایانه لوحی یا رایانه منعطف می کند و شفافیت را در برنامه های وسیع فراهم می کند.

بلوتوث در حال حاضر به عنوان یک گزینه برای نسل جدید ترانسمیتر های اختلاف فشار در دسترس است.

از آنجایی که بخشی از قطعات پلت فرم ابزار Vega مدولار و مورد اعتماد است ، اقدامات احتیاطی ایمنی را در سطوح مختلف که قبلاً در این زمینه اثبات شده است ، اجرا می کند.

اینها شامل حالت های رمزگذاری فعلی در سطح رابط ، مانند رایانه یا تلفن هوشمند ، و همچنین کد های دسترسی لازم است که سنسور ترانسمیتر اختلاف فشار را از دسترسی غیر مجاز محافظت می کند.

بلوتوث همچنین چیزی برای سیستم های قدیمی است: صفحه نمایش و ماژول تنظیم کنونی PLICSCOM برای اکثر ابزارهای اندازه گیری Vega به خصوص ترانسمیتر اختلاف فشار وگا که از آن زمان یعنی سال 2002 تولید شده اند ، سازگار است  و اکنون در این زمینه فعالیت می کند.

مطلب پیشنهادی:
نحوه تنظیم فشار در سیستم های سیال

محفظه ضد حریق

در کاربرد های مهندسی فرایند ، ترانسمیتر های فشار و ترانسمیتر های اختلاف فشار باید در محیط هایی که گاز های قابل اشتعال ، بخار یا مه از سیستم های بسته خارج می شوند ، مقاومت کنند. در شرایط خاص ، با ترکیب اکسیژن هوا در نسبت مناسب ، خطر انفجار زیاد است.

بر اساس ATEX ، IECEx و CSA ، وسایل الکترونیکی مورد استفاده در VEGADIF 85 100٪ ذاتاً ایمن و مقاوم در برابر شعله هستند.

این بدان معناست که ابزار ها را می توان با خیال راحت در هر زمان تنظیم کرد ، حتی در حین کار در مناطق خطرناک ، که برای صنعت فرآوری مواد غذایی نیز ایده آل است.

شرکت مهندسین یارا رهاورد آریانا (میراکو) به کمک نیرو های جوان ، مستعد و فارغ التحصیل از برترین دانشگاه های کشور و همچینین با تجربه سال هاست در زمینه تامین و تجهیز پالایشگاه ها ، پتروشیمی ها ، مجتمع های فولاد و سایر مراکز صنعتی سراسر کشور فعالیت های گسترده ای نموده است که تامین انواع ترانسمیتر اختلاف فشار از برترین برند های جهان نمونه ای از فعالیت های این شرکت در پروژه های صنعتی کشور می باشد.

برای سفارش و یا خرید محصولات ترانسمیتر اختلاف فشار و همچنین کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره های 88341674-021 | 88341172-021 تماس حاصل فرمایید.

منبع:

www.foodmag.com.au

تمامی محتوای قرارگرفته در این سایت نتیجه زحمات یکایک افراد تیم تولیدمحتوای میراکنترل است.
استفاده از این مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد

پست الکترونیک: miraco1393@gmail.com
ارتباط مستقیم: 09338888148

لینکدین میراکنترلفیسبوک میراکنترلتلگرام میراکنترلاینستاگرام میراکنترلواتس اپ میراکنترل

مقالات مرتبط

سیستم رله Redundant

سیستم رله Redundant

زمان مطالعه: ۲ دقیقه بیایید یک مثال ساده از چگونگی افزایش ایمنی طراحی ما با استفاده از رله‌های الکترومکانیکی سنتی را ببینیم. 🔹ارائه دهنده: …

درک سنسورهای مجاورتی (Proximity)

درک سنسورهای مجاورتی (Proximity)

زمان مطالعه: ۶ دقیقه تشخیص اشیاء یکی از اولین وظایف مهم در سطح میدانی است که قبل از هرگونه کنترل مبتنی بر فیدبک باید …

اصطلاحات سوئیچ فشار

اصطلاحات سوئیچ فشار

زمان مطالعه: ۴ دقیقه سوئیچ‌های فشار در کنترل و ابزار دقیق کارخانه‌ها بسیار محبوب و مهم هستند. این سوئیچ‌ها عمدتاً در مدارهای کنترلی و …

عملکرد ایمنی ابزار دقیق

عملکرد ایمنی ابزار دقیق

زمان مطالعه: ۲ دقیقه عملکرد ایمنی ابزار دقیق، یک حلقه کنترل در یک فرآیند یا دستگاه است که هدف آن ایمنی است. SIF، اختصار …

پکینگ استم شیر – روش تعویض

پکینگ استم شیر – روش تعویض

زمان مطالعه: ۳ دقیقه پکینگ استم ولو یا “پکینگ استم شیر”، فرآیندی است که در آن دنباله گلند ولو با مواد بسته‌بندی تنظیم می‌شود …

چگونه می توان بازرسی کنترل ولو را انجام داد؟

چگونه می توان بازرسی کنترل ولو را انجام داد؟

زمان مطالعه: ۴ دقیقه یک شیر، یک جزء است که می‌توان آن را در یک سیستم جریان سیالات و همچنین در یک سیستم فشاری …

کالیبراسیون ترانسمیتر سطح اختلاف فشار در محیط

کالیبراسیون ترانسمیتر سطح اختلاف فشار در محیط

زمان مطالعه: ۲ دقیقه در این مقاله، ما به بحث درباره کالیبراسیون ترانسمیتر سطح اختلاف فشار در میدان می‌پردازیم. 🔹ارائه دهنده: تیم تولید محتوای …

روند تنظیم رنج ترانسمیتر فشار

روند تنظیم رنج ترانسمیتر فشار

زمان مطالعه: ۲ دقیقه هنگامی که فشار به ترانسمیتر اعمال می‌شود، مقادیر حداقل و حداکثر برای محدوده اندازه‌گیری LRV و URVمی‌توانند با استفاده از …

پاور ساپلای و کلیدهای مدار

پاور ساپلای و کلیدهای مدار

زمان مطالعه: ۲ دقیقه در این مقاله به طراحی پاور ساپلای ۲۴ ولت مستقیم و کلیدهای مدار (نمایه‌ی فاز‌های طراحی) می‌پردازیم. 🔹ارائه دهنده: تیم …

بهینه سازی معماری پی ال سی

بهینه سازی معماری پی ال سی

زمان مطالعه: ۳ دقیقه این مقاله به بررسی تأثیر توزیع و چگالی ورودی/خروجی‌ها و ماژول‌ها بر هزینه سخت‌افزار می‌پردازد، به عبارت دیگر چگونگی بهینه‌سازی …

اندازه ماژول پی ال سی

اندازه ماژول پی ال سی

زمان مطالعه: ۲ دقیقه می‌خواهیم برخی افکاری درباره نحوه تعیین اندازه ماژول پی ال سی بر اساس تراکم کارت‌ها داشته باشیم، یعنی درباره بهترین …

انتخاب ماژول های پی ال سی

انتخاب ماژول های پی ال سی

زمان مطالعه: ۳ دقیقه انتخاب ماژول‌های پی ال سی ابتدایی، تجزیه و تحلیل نیازهای فنی برنامه است. در اغلب موارد، این تجزیه و تحلیل …

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.