وبلاگ

میراکنترل / مقالات مرتبط با اندازه گیر فشار / تفاوت ترانسمیتر فشار روزمونت 2088 و ترانسمیتر فشار روزمونت 3051

تفاوت ترانسمیتر فشار روزمونت 2088 و ترانسمیتر فشار روزمونت 3051

تفاوت ترانسمیتر فشار روزمونت 2088 و ترانسمیتر فشار روزمونت 3051
زمان مطالعه: 4 دقیقه

ترانسمیتر های روزمونت Rosemount توسط Emerson استانداردهای صنعتی را برای اندازه گیری فشار، دما و جریان تنظیم کرده اند. امروزه انواع مختلفی از ترانسمیترهای فشار روزمونت Rosemount در سراسر صنایع برای اندازه گیری دقیق استفاده می شود.

🔹ارائه دهنده: تیم تولید محتوای میراکنترل

فهرست مطالب:

🔰مروری بر ترانسمیترهای فشار مطلق و گیج روزمونت Rosemount 2088

🔰بحثی در مورد ترانسمیتر های روزمونت Rosemount 3051

🔰ترانسمیتر فشار روزمونت Rosemount 2088 یا ترانسمیتر فشار روزمونت Rosemount 3051 – کدام یک برای من مناسب است؟

 

.ترانسمیتر فشار روزمونت  3051 و ترانسمیتر فشار روزمونت 2088 دو ترانسمیتر فشار محبوب هستند که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند. این گونه ها با ویژگی های خاص خود متمایز می شوند و به طور گسترده برای کاربردهای مختلف صنعتی مهم استفاده می شوند.

آیا می خواهید بدانید که چگونه این انواع ترانسمیتر فشار فوق به مدیران فرآیند کمک می کنند تا نتایج فرآیند خود را برای همیشه تغییر دهند؟ برای درک این موضوع، باید ویژگی های مفید ترانسمیتر های روزمونت 2088 و 3051 را بدانید. اطلاعات ارائه شده در این پست به شما کمک می کند تا به نفع ترانسمیتر های روزمونت Rosemount 2088 Vs 3051 تصمیم بگیرید.

مروری بر ترانسمیترهای فشار مطلق و گیج روزمونت Rosemount 2088

همانطور که از نام آن پیداست، از این ترانسمیترهای فشار برای اندازه گیری فشار مطلق و گیج در کاربردهای مختلف صنعتی استفاده می شود. این ترانسمیترهای فشار به دلیل ویژگی های مفید زیر در صنعت محبوبیت زیادی به دست آورده اند:

  • ترانسمیتر های فشار مجهز به یک رابط اپراتور محلی (LOI) هستند که دارای دکمه های پیکربندی داخلی و همچنین منوهایی با کاربری آسان است.
  • ترانسمیتر فشار را می توان به راحتی با استفاده از LOI پیکربندی کرد و برای کار به ابزار پیچیده ای نیاز ندارد.
  • با انتخاب دیافراگم سیل از راه دور و منیفولد در دسترس است.
  • ترانسمیتر ها با پروتکل هایی از جمله HART 4-20 mA و همچنین 1-5 Vdc HART کم توان در دسترس هستند.
  • صفحه نمایش LCD به طور کامل قابل تنظیم است و چشم اندازی از متغیر فرآیند، درصد دامنه و پیام های تشخیصی را به طور موثر نمایش می دهد.
  • ساختار فشرده و سبک این ترانسمیترهای فشار نصب آنها را آسان و سریع می کند.
  • آنها در انتخاب مواد در معرض فرآیند آلیاژ C-276 و فولاد ضد زنگ موجود هستند.
  • این ترانسمیتر های فشار را می توان به راحتی با استفاده از طیف گسترده ای از اتصالات فرآیندی، پایه های مستقیم یا اتصالات مویرگی به هر فرآیندی متصل کرد.
مطلب پیشنهادی:
رله پیلز

بحثی در مورد ترانسمیتر های روزمونت Rosemount 3051

ترانسمیتر های روزمونت Rosemount 3051 به دلیل قابلیت های خود در صنعت اثبات شده اند و به طور گسترده برای اندازه گیری فشار، سطح و جریان مورد استفاده قرار می گیرند. این خانواده شامل ترانسمیترهای فشار هوشمند سری 3051S، ترانسمیترهای فشار گیج 3051TG، ترانسمیترهای فشار همسطح 3051C و غیره است. ویژگی های مفید مختلف این ترانسمیتر ها باعث محبوبیت آنها در بین مدیران فرآیند شده است:

این ترانسمیتر ها مجهز به سیستم تشخیص برق مشاوره ای هستند که به کاربران کمک می کند تا به راحتی سلامت دستگاه را درک کنند. این اطلاعات بینش هایی در مورد منبع تغذیه و سلامت سیم کشی ترانسمیتر ارائه می دهد.

عیب‌یابی مشاوره قدرت برای نظارت بر حلقه الکتریکی و تغییرات تأثیرگذار که ممکن است بر یکپارچگی خروجی تأثیر بگذارد طراحی شده است. این ویژگی همچنین به شناسایی برخی مشکلات احتمالی که ممکن است از مدیر فرآیند پنهان باشد کمک می کند. با توجه به این دلایل، آن را به طور گسترده ای در صنایع فرآیندی، که در آن دقت نگرانی اصلی استفاده می شود.

مانند ترانسمیتر فشار روزمونت 2088، این ترانسمیتر ها همچنین دارای LOI هستند که بر اساس اصول طراحی انسان محور توسعه یافته است. LOI شامل دکمه های پیکربندی داخلی است که راه اندازی آسان را امکان پذیر می کند. با این ویژگی می توان ترانسمیتر ها را در هر محیطی به راحتی راه اندازی کرد.

ترانسمیتر های روزمونت  3051 دارای قابلیت بی سیم هستند. با استفاده از این فناوری، می توانید به راحتی نقاط مختلف اندازه گیری جریان، فشار و سطح را در داخل تاسیسات اضافه کنید. آنها به ویژه برای مناطقی که مداخله انسان ممکن است همیشه امکان پذیر نباشد بسیار عالی هستند. به دست آوردن بینش از فرستنده به شما کمک می کند تا کارایی فرآیند خود را افزایش دهید و همچنین قرار گرفتن در معرض پرسنل در محیط های خطرناک را کاهش دهید.

مطلب پیشنهادی:
مقدمه ای بر کاربرد های ترانسمیتر اختلاف فشار

فناوری بی‌سیم همچنین به نظارت بر دارایی در طول عملیات کمک می‌کند و فضای ورودی/خروجی را به طور موثر حفظ می‌کند.

ترانسمیترهای فشار را می توان در محفظه فولادی و آلومینیومی جلا داده شده استفاده کرد که آنها را به یک کاربرد بهداشتی ایده آل تبدیل می کند.

ترانسمیتر فشار روزمونت 2088 یا ترانسمیتر فشار روزمونت  3051 – کدام یک برای من مناسب است؟

انتخاب کاملاً به نیازهای برنامه شما بستگی دارد. نکات زیر به شما در انتخاب کمک می کند:

  • ترانسمیتر های فشار روزمونت سری  3051 گران هستند اما دقت بسیار خوبی را نسبت به ترانسمیتر های روزمونت 2088 تضمین می کنند.
  • از ترانسمیترهای فشار روزمونت  3051 می توان برای اندازه گیری اختلاف فشار استفاده کرد، در حالی که ترانسمیتر فشار روزمونت 2088 برای آن مناسب نیست. ترانسمیتر های 3051 نیز برای کاربردهای اندازه گیری جریان و سطح ایده آل هستند.
  • ترانسمیترهای فشار Rosemount 2088 برای اندازه گیری سطح یا فشار گازها و مایعات صنعتی ایده آل هستند.
  • اگر برنامه شما به دقت بالایی نیاز ندارد، ترانسمیتر فشار روزمونت  2088 یک انتخاب ایده آل است. این یک ترانسمیتر بسیار قابل اعتماد در یک بسته فشرده است.

اگر قادر به تصمیم گیری نیستید، همیشه بهتر است برای تصمیم گیری به تامین کننده مراجعه کنید. پس از دانستن نقش مهمی که این ترانسمیتر ها در کاربردهای مختلف صنعتی ایفا می کنند، اهمیت تامین منابع آنها از یک تامین کننده قابل اعتماد را درک خواهید کرد. ترانسمیتر شاپ (TTS) یکی از تامین کنندگان پیشرو ترانسمیترهای فشار روزمونت Rosemount در ایالات متحده است. این شرکت ترانسمیترهای فشار جدید مازاد، بازسازی شده و جدید کارخانه را به مشتریان خود ارائه می دهد. TTS همچنین خدمات کالیبراسیون و تعمیر ترانسمیتر را به مشتریان خود ارائه می دهد.

[fusion_person name=”تیم تولیدمحتوای میراکنترل” title=”میراکنترل؛کنترل فرایند اتوماسیون” picture=”https://miracontroller.com/wp-content/uploads/2021/02/icons8-manager-80.png” picture_id=”21002|full” pic_link=”” linktarget=”_self” pic_style=”” pic_style_blur=”” pic_style_color=”” pic_bordersize=”” pic_bordercolor=”” pic_borderradius=”” hover_type=”none” background_color=”” content_alignment=”center” icon_position=”bottom” social_icon_boxed=”” social_icon_boxed_radius=”” social_icon_color_type=”” social_icon_colors=”” social_icon_boxed_colors=”” social_icon_tooltip=”left” blogger=”” deviantart=”” digg=”” dribbble=”” dropbox=”” facebook=”” flickr=”” forrst=”” instagram=”” linkedin=”” myspace=”” paypal=”” pinterest=”” reddit=”” rss=”” skype=”” soundcloud=”” spotify=”” tumblr=”” twitter=”” vimeo=”” vk=”” whatsapp=”https://wa.me/989125376505″ xing=”” yahoo=”” yelp=”” youtube=”” email=”info@miracontroller.ir” show_custom=”no” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=””]تمامی محتوای قرارگرفته در این سایت نتیجه زحمات یکایک افراد تیم تولیدمحتوای میراکنترل است. استفاده از این مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد.[/fusion_person][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

تمامی محتوای قرارگرفته در این سایت نتیجه زحمات یکایک افراد تیم تولیدمحتوای میراکنترل است.
استفاده از این مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد

پست الکترونیک: miraco1393@gmail.com
ارتباط مستقیم: 09338888148

لینکدین میراکنترلفیسبوک میراکنترلتلگرام میراکنترلاینستاگرام میراکنترلواتس اپ میراکنترل

مقالات مرتبط

سیستم رله Redundant

سیستم رله Redundant

زمان مطالعه: ۲ دقیقه بیایید یک مثال ساده از چگونگی افزایش ایمنی طراحی ما با استفاده از رله‌های الکترومکانیکی سنتی را ببینیم. 🔹ارائه دهنده: …

درک سنسورهای مجاورتی (Proximity)

درک سنسورهای مجاورتی (Proximity)

زمان مطالعه: ۶ دقیقه تشخیص اشیاء یکی از اولین وظایف مهم در سطح میدانی است که قبل از هرگونه کنترل مبتنی بر فیدبک باید …

اصطلاحات سوئیچ فشار

اصطلاحات سوئیچ فشار

زمان مطالعه: ۴ دقیقه سوئیچ‌های فشار در کنترل و ابزار دقیق کارخانه‌ها بسیار محبوب و مهم هستند. این سوئیچ‌ها عمدتاً در مدارهای کنترلی و …

عملکرد ایمنی ابزار دقیق

عملکرد ایمنی ابزار دقیق

زمان مطالعه: ۲ دقیقه عملکرد ایمنی ابزار دقیق، یک حلقه کنترل در یک فرآیند یا دستگاه است که هدف آن ایمنی است. SIF، اختصار …

پکینگ استم شیر – روش تعویض

پکینگ استم شیر – روش تعویض

زمان مطالعه: ۳ دقیقه پکینگ استم ولو یا “پکینگ استم شیر”، فرآیندی است که در آن دنباله گلند ولو با مواد بسته‌بندی تنظیم می‌شود …

چگونه می توان بازرسی کنترل ولو را انجام داد؟

چگونه می توان بازرسی کنترل ولو را انجام داد؟

زمان مطالعه: ۴ دقیقه یک شیر، یک جزء است که می‌توان آن را در یک سیستم جریان سیالات و همچنین در یک سیستم فشاری …

کالیبراسیون ترانسمیتر سطح اختلاف فشار در محیط

کالیبراسیون ترانسمیتر سطح اختلاف فشار در محیط

زمان مطالعه: ۲ دقیقه در این مقاله، ما به بحث درباره کالیبراسیون ترانسمیتر سطح اختلاف فشار در میدان می‌پردازیم. 🔹ارائه دهنده: تیم تولید محتوای …

روند تنظیم رنج ترانسمیتر فشار

روند تنظیم رنج ترانسمیتر فشار

زمان مطالعه: ۲ دقیقه هنگامی که فشار به ترانسمیتر اعمال می‌شود، مقادیر حداقل و حداکثر برای محدوده اندازه‌گیری LRV و URVمی‌توانند با استفاده از …

پاور ساپلای و کلیدهای مدار

پاور ساپلای و کلیدهای مدار

زمان مطالعه: ۲ دقیقه در این مقاله به طراحی پاور ساپلای ۲۴ ولت مستقیم و کلیدهای مدار (نمایه‌ی فاز‌های طراحی) می‌پردازیم. 🔹ارائه دهنده: تیم …

بهینه سازی معماری پی ال سی

بهینه سازی معماری پی ال سی

زمان مطالعه: ۳ دقیقه این مقاله به بررسی تأثیر توزیع و چگالی ورودی/خروجی‌ها و ماژول‌ها بر هزینه سخت‌افزار می‌پردازد، به عبارت دیگر چگونگی بهینه‌سازی …

اندازه ماژول پی ال سی

اندازه ماژول پی ال سی

زمان مطالعه: ۲ دقیقه می‌خواهیم برخی افکاری درباره نحوه تعیین اندازه ماژول پی ال سی بر اساس تراکم کارت‌ها داشته باشیم، یعنی درباره بهترین …

انتخاب ماژول های پی ال سی

انتخاب ماژول های پی ال سی

زمان مطالعه: ۳ دقیقه انتخاب ماژول‌های پی ال سی ابتدایی، تجزیه و تحلیل نیازهای فنی برنامه است. در اغلب موارد، این تجزیه و تحلیل …

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.