وبلاگ

میراکنترل / اخبار / سیستم اندازه گیری جریان اولتراسونیک Proline Prosonic Flow P 500 اندرس هاوز

سیستم اندازه گیری جریان اولتراسونیک Proline Prosonic Flow P 500 اندرس هاوز

سیستم اندازه گیری جریان اولتراسونیک Proline Prosonic Flow P 500 اندرس هاوز
زمان مطالعه: 5 دقیقه

.[fusion_builder_container hundred_percent=”no” hundred_percent_height=”no” hundred_percent_height_scroll=”no” hundred_percent_height_center_content=”yes” equal_height_columns=”no” menu_anchor=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” status=”published” publish_date=”” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”center center” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” enable_mobile=”no” parallax_speed=”0.3″ video_mp4=”” video_webm=”” video_ogv=”” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_loop=”yes” video_mute=”yes” video_preview_image=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” margin_top=”” margin_bottom=”” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=””][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”1_1″ spacing=”” center_content=”no” link=”” target=”_self” min_height=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_image_id=”” background_position=”left top” background_repeat=”no-repeat” hover_type=”none” border_size=”0″ border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” border_radius=”” box_shadow=”no” dimension_box_shadow=”” box_shadow_blur=”0″ box_shadow_spread=”0″ box_shadow_color=”” box_shadow_style=”” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=”” margin_top=”” margin_bottom=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” last=”no”][fusion_content_boxes layout=”icon-with-title” columns=”1″ title_size=”” heading_size=”2″ title_color=”” body_color=”” backgroundcolor=”” icon=”” iconflip=”” iconrotate=”” iconspin=”no” iconcolor=”” icon_circle=”” icon_circle_radius=”” circlecolor=”” circlebordersize=”” circlebordercolor=”” outercirclebordersize=”” outercirclebordercolor=”” icon_size=”” icon_hover_type=”” hover_accent_color=”” image=”” image_id=”” image_max_width=”” link_type=”” button_span=”” link_area=”” link_target=”” icon_align=”right” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_delay=”” animation_offset=”” margin_top=”” margin_bottom=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=””][fusion_content_box title=”” backgroundcolor=”” icon=”” iconflip=”” iconrotate=”” iconspin=”” iconcolor=”” circlecolor=”” circlebordersize=”” circlebordercolor=”” outercirclebordersize=”” outercirclebordercolor=”” image=”” image_id=”” image_max_width=”” link=”” linktext=”Read More” link_target=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=””]

[fusion_section_separator divider_type=”triangle” divider_position=”center” divider_candy=”bottom” icon=”” icon_color=”” bordersize=”” bordercolor=”” backgroundcolor=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=””][/fusion_section_separator]

.

.

بسیاری از کارخانه‌های فرآیند در یافتن نقاط نصب ایده‌آل برای دستگاه‌های اندازه‌گیری جریان به دلیل نیاز به طول طولانی ورودی و جریان‌های بدون مزاحمت مشکل دارند. سیستم اندازه گیری Prosonic Flow P 500 با عملکرد FlowDC خود که در بازار منحصر به فرد است، به این مسائل و سایر مسائل می پردازد.

این فلومتر فقط به حداقل ورودی مستقیم نیاز دارد و می توان آن را مستقیماً روی قسمت بیرونی لوله نصب کرد، بنابراین نیازی به وقفه در عملیات نیست. برنامه ریزان و اپراتورهای کارخانه های فرآیند می توانند انعطاف پذیر باقی بمانند و فلومتر اندرس هاوزر Prosonic Flow P 500 را تقریباً در هر مکانی، مستقل از طراحی خط لوله، نصب کنند.

ترانسمیتر جریان اولتراسونیک با سنسورهای گیره‌ای برای دهه‌ها با موفقیت در صنایع فرآیندی مورد استفاده قرار گرفته است. بر خلاف فلومترهای مکانیکی با نیازهای تعمیر و نگهداری بالا، فلومترهای اولتراسونیک فاقد قطعات متحرک هستند. این روش اندازه گیری غیر نفوذی، با سنسورهایی که مستقیماً بر روی قسمت بیرونی لوله نصب می شوند، اندازه گیری ایمن سیالات خورنده، ساینده و سمی را بدون توجه به خواص آنها، مانند رسانایی و فشار، امکان پذیر می سازد. این امر Prosonic Flow P 500 را برای نظارت و کنترل فرآیندها در صنایع شیمیایی، پتروشیمی، نفت و گاز و سایر صنایع ایده آل می کند. علاوه بر این، در بخش انرژی و نیروگاه، فناوری اندازه‌گیری گیره راه‌حلی مقرون‌به‌صرفه با مزایای بی‌نظیر ارائه می‌کند، به‌عنوان مثال هنگام نصب سنسورهای اولتراسونیک در خطوط فشار بسیار بزرگ با قطر تا 4 متر (13 فوت).

مطلب پیشنهادی:
طرح‌های اضافی دو در یک امرسون برای فلومتر‌های فراصوت گاز

فلومتر اولتراسونیک اندرس هاوزر Prosonic Flow P 500 اندازه گیری طیف گسترده ای از سیالات، مانند مواد شیمیایی، هیدروکربن های مایع، حلال ها، اسیدها، بازها، آب و بسیاری دیگر را فراهم می کند. همراه با عملکرد گسترده ترانسمیتر Proline 500، این کار طیف گسترده ای از کاربردها را باز می کند، به عنوان مثال اندازه گیری کمیت و حجم، کل کردن و متعادل سازی، نظارت بر فرآیند، تأیید فلومتر های قبلی نصب شده، تشخیص نشتی بین دو نقطه اندازه گیری در یک بزرگ. خط لوله و موارد دیگر

عملکرد FlowDC برای حداکثر عملکرد با جریان مختل

سیستم‌های خط لوله فشرده که در بسیاری از کارخانه‌های فرآیند یافت می‌شوند، معمولاً دارای اتصالات و خم‌های لوله‌های متعددی هستند. پروفیل های جریان مختل در پایین دست چنین موانعی رخ می دهد و می تواند دقت یک فلومتر را مختل کند. Prosonic Flow P 500 اولین فلومتر اولتراسونیک در جهان است که قادر است اثرات اختلال جریان بر سیگنال اندازه گیری را از طریق محاسبه تشخیص داده و به طور خودکار جبران کند. این امر به عنوان مثال، حفظ دقت (مشخص شده) ثابت، حتی با کاهش قابل توجه ورودی، به عنوان مثال از 15 قطر لوله (DN) تا 2 قطر لوله (DN) را ممکن می سازد. این قابلیت حداکثر انعطاف پذیری را برای برنامه ریزان و اپراتورها فراهم می کند، به ویژه در شرایطی که آنها نیاز به تجهیز یا مقاوم سازی یک کارخانه با فلومترهای گیره دار دارند.

بر روی هر لوله ای مناسب است

به عنوان یک فلومتر همه کاره، Prosonic Flow P 500 را می توان بر روی طیف گسترده ای از انواع و مواد خط لوله نصب کرد: روی لوله های فلزی ساخته شده از فولاد یا چدن، لوله های پلاستیکی، لوله های پلاستیکی تقویت شده با شیشه، و لوله های ساخته شده از مواد کامپوزیت. یا بدون آستر یک فویل تماسی ویژه و بدون نیاز به نگهداری (پد اتصال) انتقال بهینه صدا را بین سطح سنسور و لوله فراهم می کند. قدرت سیگنال دائمی بالا، اندازه گیری های پایدار و عملکرد بالا را در طول سالیان متمادی تضمین می کند. بسته به اندازه خط، سیال و مواد لوله، سنسورها با فرکانس‌های فراصوت متفاوت (0.3، 0.5، 1، 2، یا 5 مگاهرتز) ارائه می‌شوند تا حداکثر کیفیت سیگنال و در نتیجه سطح بالایی از دقت و تکرارپذیری را ارائه دهند.

مطلب پیشنهادی:
نظارت بر بخار در کمتر از دو سال نتیجه می دهد.

قوی و قابل اعتماد

سنسورهای قوی Prosonic Flow P از فولاد ضد زنگ ساخته شده‌اند و رتبه IP68 (نوع 6P) آن‌ها عملکرد طولانی‌مدت و نگهداری کم را ارائه می‌کند و آنها را برای شرایط سخت محیطی در خارج از ساحل و سایر برنامه‌های کاربردی مناسب می‌سازد. آنها را می توان در دمای فرآیند بین -40 تا +170 درجه سانتیگراد (40- تا 338 + درجه فارنهایت) استفاده کرد. با توجه به توسعه دستگاه منطبق با SIL (IEC 61508)، Prosonic Flow P نیز برای استفاده در برنامه های مرتبط با ایمنی مناسب است. تأییدیه های متعدد برای مناطق خطرناک (ATEX، IECEx، cCSAus، NEPSI، INMETRO، EAC، و غیره) عملکرد ایمن را در طیف وسیعی از کاربردها تضمین می کند.

فناوری ضربان قلب – برای حداکثر ایمنی عملیاتی

فناوری ضربان قلب یک عملکرد آزمایشی است که در تمام دستگاه‌های اندازه‌گیری Endress+Hauser Proline ادغام شده است و تشخیص دائمی خود را با بالاترین پوشش تشخیصی (بیش از 95٪) و همچنین تأیید دستگاه قابل ردیابی، همه بدون وقفه در فرآیند را امکان‌پذیر می‌سازد. فناوری Heartbeat خطرات را کاهش می دهد و در نتیجه قابلیت اطمینان و در دسترس بودن را افزایش می دهد.

وب سرور – دسترسی مستقیم به داده ها در میدان

ترانسمیتر Proline 500 شامل یک وب سرور به عنوان استاندارد است. با استفاده از کابل اترنت استاندارد و لپ‌تاپ یا بی‌سیم از طریق WLAN، کاربران از هر دستگاهی که می‌تواند یک مرورگر وب را میزبانی کند – مانند لپ‌تاپ، تلفن هوشمند یا تبلت – مستقیم و آسان به تمام داده‌های تشخیصی، پیکربندی و دستگاه دسترسی دارند. نیاز به نصب نرم افزار اضافی یا تهیه سخت افزار. این پارامتر پارامترهای هدفمند یک نقطه اندازه گیری و همچنین راه اندازی، نگهداری و سرویس را در زمان صرفه جویی می کند.

HistoROM – حافظه ایمن

ذخیره سازی اطلاعات HistoROM حداکثر امنیت داده ها را قبل، حین و بعد از سرویس فراهم می کند. تمام پارامترهای دستگاه به طور ایمن در ماژول ذخیره‌سازی اطلاعات HistoROM ذخیره می‌شوند و به‌طور خودکار پس از کار تعمیر و نگهداری مجدد بارگیری می‌شوند و نصب قطعات یدکی را آسان‌تر می‌کنند و زمان کار را افزایش می‌دهند.

مطلب پیشنهادی:
انتشار دستگاه I/O را با پورتال شبکه جدید PCH توسط پارکر

یکپارچه سازی سیستم بدون درز

ترانسمیتر Proline 500 عملکرد و دقت بالایی را ارائه می دهد. پردازش سیگنال دیجیتال در سنسور هوشمند آغاز می شود و اساس اندازه گیری چند متغیره است. این بدان معناست که Prosonic Flow P 500 می‌تواند همزمان مقادیر اندازه‌گیری‌شده متعددی را برای کنترل فرآیند ثبت کند – مانند جریان حجم، سرعت جریان و سرعت صدا – و این متغیرها را به یک سیستم کنترل فرآیند ارسال کند. برای این منظور و اهداف دیگر، Proline 500 دارای سه ورودی و خروجی است.

[fusion_person name=”تیم تولیدمحتوای میراکنترل” title=”میراکنترل؛کنترل فرایند اتوماسیون” picture=”https://miracontroller.com/wp-content/uploads/2021/02/icons8-manager-80.png” picture_id=”21002|full” pic_link=”” linktarget=”_self” pic_style=”” pic_style_blur=”” pic_style_color=”” pic_bordersize=”” pic_bordercolor=”” pic_borderradius=”” hover_type=”none” background_color=”” content_alignment=”center” icon_position=”bottom” social_icon_boxed=”” social_icon_boxed_radius=”” social_icon_color_type=”” social_icon_colors=”” social_icon_boxed_colors=”” social_icon_tooltip=”left” blogger=”” deviantart=”” digg=”” dribbble=”” dropbox=”” facebook=”” flickr=”” forrst=”” instagram=”” linkedin=”” myspace=”” paypal=”” pinterest=”” reddit=”” rss=”” skype=”” soundcloud=”” spotify=”” tumblr=”” twitter=”” vimeo=”” vk=”” whatsapp=”https://wa.me/989125376505″ xing=”” yahoo=”” yelp=”” youtube=”” email=”info@miracontroller.ir” show_custom=”no” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=””]تمامی محتوای قرارگرفته در این سایت نتیجه زحمات یکایک افراد تیم تولیدمحتوای میراکنترل است. استفاده از این مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد.[/fusion_person][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

تمامی محتوای قرارگرفته در این سایت نتیجه زحمات یکایک افراد تیم تولیدمحتوای میراکنترل است.
استفاده از این مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد

پست الکترونیک: miraco1393@gmail.com
ارتباط مستقیم: 09338888148

لینکدین میراکنترلفیسبوک میراکنترلتلگرام میراکنترلاینستاگرام میراکنترلواتس اپ میراکنترل

مقالات مرتبط

طرح سیستم دی سی اس و اجزای مختلف آن

طرح سیستم دی سی اس و اجزای مختلف آن

زمان مطالعه: ۵ دقیقه در این مقاله، ما در مورد موضوع اجزای مختلف طرح سیستم دی سی اس و ماژول‌های آن مانند پردازنده‌ها و …

بررسی کلی پی ال سی های زیمنس - S7-1500، S7-1200، S7-400، S7-300

بررسی کلی پی ال سی های زیمنس – S7-1500، S7-1200، S7-400، S7-300

زمان مطالعه: ۸ دقیقه زیمنس یک شرکت چند‌ملیتی معروف است که در انواع صنایع از جمله انرژی، بهداشت، حمل و نقل، و اتوماسیون صنعتی …

تنظیمات سخت‌افزاری S7-1200 - آموزش‌های پی ال سی زیمنس

تنظیمات سخت‌افزاری S7-1200 – آموزش‌های پی ال سی زیمنس

زمان مطالعه: ۱۰ دقیقه S7-1200 PLC یک راه‌حل کوچک، مدولار و پرکاربرد با هزینه مناسب است که امکانات گسترده‌ای از جمله گزینه‌های ارتباطی، حافظه، …

مراحل پیکربندی ارتباط TCP/IP در زیمنس S7-1200 PLC

مراحل پیکربندی ارتباط TCP/IP در پی ال سی زیمنس S7-1200

زمان مطالعه: ۴ دقیقه با توجه به مدل OSI معروف (مدل ارتباطات سیستم‌های باز)، TCP/IP یک پروتکل لایه حمل و نقل است. TCP/IP مخفف …

سیستم کنترل هوشمند بویلر مبتنی بر اینترنت اشیا با پی ال سی ابری و اسکادا

سیستم کنترل هوشمند بویلر مبتنی بر اینترنت اشیا با پی ال سی ابری و اسکادا

زمان مطالعه: ۵ دقیقه سیستم هوشمند بویلر WECON از یک ساختار سه لایه تشکیل شده است: لایه برنامه، لایه شبکه، و لایه سنسور. 🔹ارائه …

توضیحاتی درباره تنظیم ابزارات

توضیحاتی درباره تنظیم ابزارات

زمان مطالعه: ۴ دقیقه تنظیم پارامتر برای هر سیستم اندازه‌گیری یا کنترل عملیاتی، محدوده تغییرات متغیر فرآیندی است. این شامل تنظیم همزمان ترانسمیتر و …

اورینگ (O-Ring) چیست؟

اورینگ (O-Ring) چیست؟

زمان مطالعه: ۷ دقیقه اورینگ یک حلقه یا حلقه دونات شکل است که عموماً از الاستومر قالب گیری می شود، اگرچه اورینگ ها نیز …

فرآیند‌های نگهداری سیستم دی سی اس یوکوگاوا

فرآیند‌های نگهداری سیستم دی سی اس یوکوگاوا

زمان مطالعه: ۳ دقیقه در این مقاله، ما درباره فرآیندهای نگهداری سیستم دی سی اس یوکوگاوا صحبت خواهیم کرد. در اینجا ما بررسی‌های سیستم …

جذر مربعی در دی سی اس یا ترانسمیتر جریان؟

جذر مربعی در دی سی اس یا ترانسمیتر جریان؟

زمان مطالعه: ۲ دقیقه همه‌ی افراد به‌خصوص مهندسان صنایع می‌دانند که تابع جذر مربعی برای ترانسمیتر جریان اوریفیس ضروری است، زیرا رابطه بین جریان …

توصیه‌های برنامه‌نویسی برای کدنویسی پی ال سی های ایمنی

توصیه‌های برنامه‌نویسی برای کدنویسی پی ال سی های ایمنی

زمان مطالعه: ۶ دقیقه برای ایجاد هر عملکرد ایمنی که می‌خواهید به دست بیاورید. در این مقاله، ما بهترین توصیه‌ها و راهنمایی‌های عملی برنامه‌نویسی …

تلفیق فلسفه رابط سیستم کنترل توزیع شده و مرکز کنترل موتور

تلفیق فلسفه رابط سیستم کنترل توزیع شده و مرکز کنترل موتور

زمان مطالعه: ۳ دقیقه در کل، تبادل سیگنال‌ها بین سیستم‌های الکتریکی (MCC) و سیستم‌های کنترل توزیع شده (دی سی اس) بر اساس یک فلسفه …

ارتباط بین پی ال سی های زیمنس با استفاده از I-Device

ارتباط بین پی ال سی های زیمنس با استفاده از I-Device

زمان مطالعه: ۶ دقیقه در این مقاله به یکی از روش‌های ارتباط بین پی ال سی ها که چگونگی برقراری ارتباط زیمنس بین پی …

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.