وبلاگ

میراکنترل / مقالات مرتبط با اندازه گیر جریان / مهندسی اطمینان، منجر به رهبری کوریولیس می شود

مهندسی اطمینان، منجر به رهبری کوریولیس می شود

مهندسی اطمینان ، منجر به رهبری کوریولیس می شود
زمان مطالعه: 4 دقیقه

در سال 1977، جیم اسمیت متر کوریولیس را اختراع کرد و Micro Motion را تشکیل داد تا اولین جرم سنج مستقیم جهان را به بازار عرضه کند. از آن زمان، سازمان تضمین را در طیف گسترده‌ای از راه‌حل‌های استاندارد صنعتی Coriolis مهندسی کرده است که اندازه‌گیری‌های جریان و چگالی قابل اعتماد، دقیق و طولانی‌مدت را ارائه می‌دهند که برای موفقیت پایگاه مشتری جهانی آن حیاتی است.

با نزدیک شدن به چهل و پنجمین سالگرد پیشرفت فناوری، کیت لارسون، سردبیر کنترل، با اندی دودیاک، رئیس، Flow Measurement، امرسون گفتگو کرد تا در مورد میراث مستمر سازمان از تخصص مهندسی و نوآوری مبتنی بر مشتری صحبت کند.

🔹ارائه دهنده: تیم تولید محتوای میراکنترل

 

پرسش و پاسخ با اندی دودیاک، رئیس، اندازه‌گیری جریان امرسون

سوال:

چه چیزی واقعاً اولین جرم سنج کوریولیس را از سایر فناوری های اندازه گیری متمایز کرد؟

پاسخ :

کوریولیس متر اولین وسیله عملی برای اندازه گیری مستقیم جریان جرم مایعات بود – در آن زمان کاملاً منحصر به فرد بود. سایر فناوری‌های جریان موجود، جریان یا سرعت حجمی را اندازه‌گیری می‌کنند. شما به سادگی درک یکسانی از آنچه از طریق لوله می گذرد ندارید.

سوال:

چه صنایعی برای اولین بار ارزشی را که این فناوری جدید می تواند به ارمغان بیاورد، تشخیص داد؟

پاسخ:

اندازه گیری جریان جرم مستقیم مورد توجه شرکت های شیمیایی بود زیرا روابط استوکیومتری بین واکنش دهنده ها بر اساس جرم است. اولین Micro Motion متر در صنایع شیمیایی فروخته شد. دیگر پذیرندگان اولیه شامل شرکت‌های علوم زیستی و مواد غذایی و نوشیدنی بودند که از دقت بسیار بالا در محدوده‌های وسیع قابل دستیابی با فناوری Coriolis قدردانی کردند. این بدان معناست که چندین ماده و محصول را می‌توان از طریق یک متر واحد بدون کالیبراسیون مجدد برای محدوده‌های مختلف دسته‌بندی کرد. همچنین، ماهیت غیر نفوذی متر برای کاربردهای بهداشتی و تمیز در محل مناسب بود.

مطلب پیشنهادی:
چگونه پردازنده های غذا و نوشیدنی از فناوری کوریولیس استقبال می کنند

اولین کاربردهای نفت و گاز در آسیا و اروپا دنبال شد، جایی که آنها به اندازه گیری هیدروکربن ها بر حسب جرم به جای حجم عادت داشتند. اما در ایالات متحده، فناوری Coriolis در آن بخش تا دهه 1990 شروع به کار نکرد، زمانی که سازمان‌های استاندارد شروع به تشخیص کردند که قرائت سنج Coriolis می‌تواند به راحتی به یک قرائت حجمی بسیار دقیق تبدیل شود. ما شروع به ارائه یک گزینه خروجی حجمی برای مترهای خود کردیم و برنامه ها از آنجا رشد کردند.

سوالMicro Motion:

در سال 1984 بخشی از خانواده امرسون شد. آن نقطه عطف چه چیزی برای سازمان بود؟

پاسخ:

اولاً، تبدیل شدن به بخشی از سازمان بزرگتر امرسون به معنای افزایش منابع موجود بود. مهمتر از همه، ما توانستیم برند Micro Motion را جهانی کنیم. ما شاهد افزایش مستمر سرمایه‌گذاری در توسعه محصول بودیم که بیشتر کنتورهای ما را رهبر بسته نگه داشت. همچنین، این زمانی بود که ژن پرکینز به عنوان رئیس جدید وارد کار شد و به ما کمک کرد تا از یک شرکت کارآفرین و مبتنی بر فناوری به شرکتی با فرآیندهای ساختارمندتر تبدیل شویم – از جمله تمرکز جدی بر مشتری، کیفیت و بهبود مستمر.

علاوه بر آن، امرسون یک فرآیند بسیار دقیق و متفکرانه را در مورد برنامه ریزی برای آینده کسب و کار وارد کرد. من اعتبار زیادی به جیم اسمیت از نقطه نظر فناوری در روزهای اولیه این شرکت و سپس ژن پرکینز می دهم، که به ما کمک کرد واقعاً از آنجا رشد کنیم. در سال‌های پس از آن، ما از نزدیک با کسب‌وکار کلی راه‌حل‌های اتوماسیون امرسون – از سیستم‌های کنترل گرفته تا نرم‌افزار و شیرها – کار کرده‌ایم و این همسویی منجر به رشد مداوم شده است.

سوال:

چه نقاط عطف نوآوری فنی کلید موفقیت مستمر سازمان در طول سال ها بوده است؟

پاسخ:

از منظر فناوری، راه اندازی اولین متر دولوله ای جهان، سری D در سال 1983 بسیاری از محدودیت های نصب کنتورهای قبلی را که باید توسط لنگرهای بتنی تثبیت می شدند، حذف کرد. با D متر، دو لوله قادر به ارجاع به یکدیگر بودند و به طور موثر اثرات محیطی مانند ارتعاشات تجهیزات مجاور را خنثی می کردند. این یک گام بزرگ رو به جلو از نظر انعطاف پذیری نصب بود.

مطلب پیشنهادی:
فلومترهای مبتنی بر فشار

توسعه تأیید سنج هوشمند در سال 2010 به مشتریان این امکان را داد که بدون نیاز به حذف کنتورهایشان از کارکرد صحیح آن ها اطمینان حاصل کنند. این برای افزایش زمان کارکرد فرآیند و برآورده کردن الزامات کالیبراسیون در مورد برنامه‌های انتقال حضانت بسیار مهم بود. عرضه سری ELITE در سال 1992 از سنسور پیشرفته و فناوری پردازش سیگنال دیجیتال استفاده کرد تا آنچه را که معیار عملکرد سنج کوریولیس باقی مانده است تعیین کند و در سال 2015 عرضه ترانسمیتر 5700 سطح جدیدی از قابلیت های تشخیصی را به ارمغان آورد. در نهایت، با پیشرفت قابلیت‌های دیجیتال، ما پیشگام اندازه‌گیری فاز پیشرفته بودیم که به ما امکان می‌دهد هم جریان گاز و هم ترکیب مخلوط‌های چند فازی را اندازه‌گیری کنیم. این قابلیت همچنان فرصت های جدیدی را باز می کند.

سوال :

چه نوع برنامه هایی را به عنوان مرز بعدی می بینید؟

پاسخ:

ما در تلاش هستیم تا فناوری Coriolis را در خارج از سنگرهای آن در بازارهای شیمیایی و نفت و گاز مناسب کنیم. صنایع غذایی و آشامیدنی و علوم زیستی مورد توجه هستند و آخرین فرستنده 1600 ما شامل یک محفظه جمع و جور، یکپارچه، اتصال Power-over-Ethernet و سایر ویژگی های مهم برای این صنایع است. پایداری نیز یک منطقه هدف مهم است، و علاوه بر کاربردهای گاز طبیعی فشرده و مایع، ما از تجربه پالایشگاهی خود با هیدروژن فشار بالا برای ایجاد راه‌حل‌های توزیع برای بازار خودروهای نوظهور با نیروی هیدروژن استفاده کرده‌ایم.

در سال‌های آینده، می‌توانید مطمئن باشید که پیشنهادات جدید ما برای اطمینان و همچنین استفاده آسان و مناسب برای چالش‌های مشتریانمان مهندسی می‌شوند.

برای سفارش و یا خرید انواع محصولات ابزار دقیق و همچنین کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره های 88341674-021 | 88341172-021 تماس حاصل فرمایید.

منبع:

controlglobal.com

تمامی محتوای قرارگرفته در این سایت نتیجه زحمات یکایک افراد تیم تولیدمحتوای میراکنترل است.
استفاده از این مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد

پست الکترونیک: miraco1393@gmail.com
ارتباط مستقیم: 09338888148

لینکدین میراکنترلفیسبوک میراکنترلتلگرام میراکنترلاینستاگرام میراکنترلواتس اپ میراکنترل

مقالات مرتبط

تلفیق فلسفه رابط سیستم کنترل توزیع شده و مرکز کنترل موتور

تلفیق فلسفه رابط سیستم کنترل توزیع شده و مرکز کنترل موتور

زمان مطالعه: ۳ دقیقه در کل، تبادل سیگنال‌ها بین سیستم‌های الکتریکی (MCC) و سیستم‌های کنترل توزیع شده (دی سی اس) بر اساس یک فلسفه …

ارتباط بین پی ال سی های زیمنس با استفاده از I-Device

ارتباط بین پی ال سی های زیمنس با استفاده از I-Device

زمان مطالعه: ۶ دقیقه در این مقاله به یکی از روش‌های ارتباط بین پی ال سی ها که چگونگی برقراری ارتباط زیمنس بین پی …

ساختار سیستم بسته - کنترل و ابزاردقیق

ساختار سیستم بسته – کنترل و ابزاردقیق

زمان مطالعه: ۹ دقیقه در مهندسی و طراحی پروژه‌های صنعتی، کلمه “بسته” به طور مکرر در اسناد فنی مختلف استفاده می‌شود، اما معنای آن …

پلی‌وینیل‌الکل در صنعت نفت

پلی‌وینیل‌الکل در صنعت نفت

زمان مطالعه: ۴ دقیقه پلی وینیل الکل یک ماده‌ای آب‌رسان و قابل تجزیه‌پذیر است. انعطاف‌پذیری آن ممکن است دلیلی برای پیش‌بینی رشد باورنکردنی بازار …

بریر اکتیو چیست؟

بریر اکتیو چیست؟

زمان مطالعه: ۲ دقیقه یک بریر اکتیو از ترانسفورماتورها، اپتوایزولاتورها یا رله ها برای ایزوله کردن منطقه خطرناک از منطقه غیر خطرناک استفاده می‌کند. …

بررسی‌های تابلوهای مارشالینگ پی ال سی، دی سی اس و ای اس دی

بررسی‌های تابلوهای مارشالینگ پی ال سی، دی سی اس و ای اس دی

زمان مطالعه: < 1 دقیقه ما مراحل اساسی را که باید در طول بررسی سلامت و نگهداری تابلو مارشالینگ پی ال سی، دی سی اس …

مدار کنترل ایمنی Two-hand press

مدار کنترل ایمنی Two-hand press

زمان مطالعه: ۵ دقیقه در مقالات قبلی، درباره اهمیت ایمنی در فرآیندهای صنعتی صحبت کردیم و چند مثال معمول از مدارهای کنترل ایمنی مانند …

سیستم و زمان محلی در پی ال سی

سیستم و زمان محلی در پی ال سی

زمان مطالعه: ۶ دقیقه در مقالات قبلی، درباره تایمرها در PLC، انواع مختلف آن‌ها و نحوه استفاده از آن‌ها صحبت کردیم. تایمرها واقعاً به …

اندازه‌گیری پاور ساپلای برای سیستم‌های اتوماسیون صنعتی

اندازه‌گیری پاور ساپلای برای سیستم‌های اتوماسیون صنعتی

زمان مطالعه: ۴ دقیقه پاور ساپلای یکی از مؤلفه‌های حیاتی هر سیستم اتوماسیون صنعتی است. مدارهای کنترل نیاز به یک پاور ساپلای پایدار و …

چرا زبان‌های مختلف برنامه‌نویسی پی ال سی توسعه یافته‌اند؟

چرا زبان‌های مختلف برنامه‌نویسی پی ال سی توسعه یافته‌اند؟

زمان مطالعه: ۶ دقیقه در گذشته‌ی چند سال اخیر، پی ال سی به یک عنصر بسیار مهم در فرآیندهای صنعتی تبدیل شده است؛ این …

تایمرها در برنامه‌نویسی پی ال سی - آموزش‌های Siemens Tia Portal

تایمرها در برنامه‌نویسی پی ال سی – آموزش‌های Siemens Tia Portal

زمان مطالعه: ۷ دقیقه تایمرها در هر منطق پی ال سی بسیار مهم هستند؛ به‌طوری که به سختی می‌توانید کدی را در اتوماسیون پیدا …

برنامه‌ریزی پی ال سی برای صنعت فرآوری مواد غذایی

برنامه‌ریزی پی ال سی برای صنعت فرآوری مواد غذایی

زمان مطالعه: ۳ دقیقه این یک برنامه پی ال سی برای شناسایی چیپ‌های سوخته و حذف آن‌ها با استفاده از پی ال سی است. …

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.